Kijktip: Zeeman Confronteert

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElfBeau_067

Berichten: 2014
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:38

Dreamboy schreef:
stefanie33 schreef:
Ik kijk net op Facebook bij Evenite Dressing stables. Ik zie alleen maar profielfoto. Die is meerdere keren geliked door haar alliasen.



Is nu verwijderd. Blijkbaar zit ze ook op Bokt :j

ElfBeau_067

Berichten: 2014
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:39

Earth schreef:
Ik kijk nu terug en oliebol, ik heb dat paard inderdaad heel lang op de markt zien staan. Als in heel veel langs zien komen op facebook. Ik ken het paard onder Dustin. Kennis van mij heeft ook contact gehad over dit paard, gelukkig is ze er niet mee verder gegaan.


Wil je mij een linkje sturen met de herhaling? Ben ook wel benieuwd!

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:41

ElfBeau_067 schreef:
Earth schreef:
Ik kijk nu terug en oliebol, ik heb dat paard inderdaad heel lang op de markt zien staan. Als in heel veel langs zien komen op facebook. Ik ken het paard onder Dustin. Kennis van mij heeft ook contact gehad over dit paard, gelukkig is ze er niet mee verder gegaan.


Wil je mij een linkje sturen met de herhaling? Ben ook wel benieuwd!


Via RTL XL kan je gratis terugkijken

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:46

Elfbeau_067, waarom qoute je de reactie van Earth en mij zonder zelf te reageren? Heeft niet veel zin.

Dieuwke_
Berichten: 4566
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:48

En daarna plaatst ze een reactie, kan toch eventjes mis gegaan zijn? Waarom direct zo'n botte reactie

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:00

Dieuwke_ schreef:
En daarna plaatst ze een reactie, kan toch eventjes mis gegaan zijn? Waarom direct zo'n botte reactie


Mag ik misschien gewoon een vraag stellen? Er is helemaal niets bot aan namelijk. Op het moment dat ik mijn reactie plaatste stond die reactie er namelijk nog niet. Dus ja, zal even fout gegaan zijn.

ElfBeau_067

Berichten: 2014
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:10

Dreamboy schreef:
Elfbeau_067, waarom qoute je de reactie van Earth en mij zonder zelf te reageren? Heeft niet veel zin.


Heb ik je aangevallen ofzo? Sorry het was gewoon een foutje hoor. Niks erg aan wat ik vind is dat jij een keer aardig mag zijn. Je kan de vraag ook gewoon aardig stellen.

Dieuwke_
Berichten: 4566
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:12

Dreamboy schreef:
Mag ik misschien gewoon een vraag stellen? Er is helemaal niets bot aan namelijk. Op het moment dat ik mijn reactie plaatste stond die reactie er namelijk nog niet. Dus ja, zal even fout gegaan zijn.


Tuurlijk mag jij een vraag stellen maar die hoef je niet af te sluiten met "heeft niet heel veel zin". Die reactie stond er wel al toen jij je post plaatste want die komt 8 minuten later. Plus het meisje is nog maar 11, waarom direct zo aanvallend

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:17

Tjonge tjonge wat een drama weer. Ik stel gewoon een vraag bedoelde het helemaal niet vervelend. Dat ze pas 11 is kan ik ook niet weten, ik gluur niet op ieders profiel. Sorry dat je je aangevallen voelt, ik zal mijn leven beteren.

kim_1990

Berichten: 1548
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:31

De foto's die in dit topic geplaatst zijn als zij de "haar stal" zijn inderdaad de stallen die Femke huurt.

Tevens zag ik iemand reageren die reactie had gehad op haar pony uit naam van Kevin, Kevin is haar (ex) vriendje welke met haar onder 1 hoedje speelt.

Als mensen graag wat meer inside informatie willen over mijn verhaal bij deze oplichting kunnen jullie onderstaande link doorlezen.
Delen van tekst + aflevering wordt zeer gewaardeert.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0714772694

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:39

Klinkt alsof die verhuurder geheel in de ban is van Femke. Totdat ze straks zelf naar haar geld kan fluiten. Ik vind het echt zwaar balen voor jou en de andere gedupeerden en hoop echt dat ze de straf krijgt die ze verdiend.

ElfBeau_067

Berichten: 2014
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:59

Dieuwke_ schreef:
Dreamboy schreef:
Mag ik misschien gewoon een vraag stellen? Er is helemaal niets bot aan namelijk. Op het moment dat ik mijn reactie plaatste stond die reactie er namelijk nog niet. Dus ja, zal even fout gegaan zijn.


Tuurlijk mag jij een vraag stellen maar die hoef je niet af te sluiten met "heeft niet heel veel zin". Die reactie stond er wel al toen jij je post plaatste want die komt 8 minuten later. Plus het meisje is nog maar 11, waarom direct zo aanvallend


Dankjewel dat je voor me opkomt Dieuwke :)

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:03

kim_1990 schreef:
De foto's die in dit topic geplaatst zijn als zij de "haar stal" zijn inderdaad de stallen die Femke huurt.

Tevens zag ik iemand reageren die reactie had gehad op haar pony uit naam van Kevin, Kevin is haar (ex) vriendje welke met haar onder 1 hoedje speelt.

Als mensen graag wat meer inside informatie willen over mijn verhaal bij deze oplichting kunnen jullie onderstaande link doorlezen.
Delen van tekst + aflevering wordt zeer gewaardeert.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0714772694

Ik heb hem gedeeld wat een raar mens die het verhuurt zeg zegt al genoeg over wat voor een volk het is!

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:15

Wat een zieke geest heeft deze vrouw...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110974
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:23

kim_1990 schreef:
De foto's die in dit topic geplaatst zijn als zij de "haar stal" zijn inderdaad de stallen die Femke huurt.

Tevens zag ik iemand reageren die reactie had gehad op haar pony uit naam van Kevin, Kevin is haar (ex) vriendje welke met haar onder 1 hoedje speelt.

Als mensen graag wat meer inside informatie willen over mijn verhaal bij deze oplichting kunnen jullie onderstaande link doorlezen.
Delen van tekst + aflevering wordt zeer gewaardeert.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0714772694


Ik probeer hem met de tekst de delen, maar dat lukt niet :?
Ik krijg de tekst er niet bij? En die wilde ik er dus juist graag bij hebben.

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:30

Gedeeld!!!

Ik moet de uitzending nog kijken maar val elke keer van mn stoel. Ook toen met die twee afleveringen over Jeroen.

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:30

Cayenne schreef:
kim_1990 schreef:
De foto's die in dit topic geplaatst zijn als zij de "haar stal" zijn inderdaad de stallen die Femke huurt.

Tevens zag ik iemand reageren die reactie had gehad op haar pony uit naam van Kevin, Kevin is haar (ex) vriendje welke met haar onder 1 hoedje speelt.

Als mensen graag wat meer inside informatie willen over mijn verhaal bij deze oplichting kunnen jullie onderstaande link doorlezen.
Delen van tekst + aflevering wordt zeer gewaardeert.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0714772694


Ik probeer hem met de tekst de delen, maar dat lukt niet :?
Ik krijg de tekst er niet bij? En die wilde ik er dus juist graag bij hebben.


Lukte bij mij wel.

Spaansepony
Berichten: 999
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:38

Maar paard staat in Spanje toch, je hebt in feite betaald voor het paard. ( kan je zelfs aantonen)Je weet waar t paard zich bevind in Spanje toch? Ik zal t paard opladen daar in Spanje. Al zal mijn gedachte gang vast niet zo simpel zijn als ik hier schets. }> :D

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:38

Maar waarschijnlijk is dat niet femke haar paard.

Edit
Als iemand anders jouw paard zogenaamd verkoopt geef je em toch niet af?

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:40

Spaansepony schreef:
Maar paard staat in Spanje toch, je hebt in feite betaald voor het paard. ( kan je zelfs aantonen)Je weet waar t paard zich bevind in Spanje toch? Ik zal t paard opladen daar in Spanje. Al zal mijn gedachte gang vast niet zo simpel zijn als ik hier schets. }> :D


Dan zul je toch echt het paspoort en de benodigde papieren moeten hebben. En de kans is inderdaad groot dat het paard niet eens van haar is.

Spaansepony
Berichten: 999
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:41

Zonnetje81 schreef:
Maar waarschijnlijk is dat niet femke haar paard.

Edit
Als iemand anders jouw paard zogenaamd verkoopt geef je em toch niet af?


Dat paard is daadwerkelijk van haar, heeft hier in Nederland om precies te zijn in Voorschoten op een manege gestaan als pensionklant voordat ze naar Spanje ging.

kim_1990

Berichten: 1548
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 23:06

Het paard is wel daadwerkelijk van haar, maar dit paard heeft niet in nederland gestaan. Het paard heeft zij namelijk in februari 2022 gekocht toen zij al in Spanje gevestigd was.
Het koopcontract met de vorige eigenaren en femke heb ik namelijk kunnen inzien.

OleJon
Berichten: 2533
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 23:09

De politie maakt zich niet zo druk om zulke oplichting zaken.
Tijd terug had Alberto ook een oplichter ontmaskerd en duidelijke bewijzen. Samen met slachtoffers naar de politie geweest om de bewijzen te overhandigen. Maar de politie gaf toen duidelijk aan dat zulke zaken geen prioriteit hadden.
Ging om bouw gereedschap wat werd besteld, maar niet werd betaald.
Zulke oplichters weten dat ze niks te vrezen hebben. En dan nog de straffen stellen niks voor.
Kan me heel goed voorstellen dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
En had het er zelf ook niet bij laten zitten vooral als ze in Nederland was.

Femke zoekt ook nog woonruimte in Rotterdam.
Je zou haar bijna op gaan oplichten.
Borg met 2 maanden huur vooraf of zo

Elin_

Berichten: 9668
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 23:57

OleJon schreef:
De politie maakt zich niet zo druk om zulke oplichting zaken.
Tijd terug had Alberto ook een oplichter ontmaskerd en duidelijke bewijzen. Samen met slachtoffers naar de politie geweest om de bewijzen te overhandigen. Maar de politie gaf toen duidelijk aan dat zulke zaken geen prioriteit hadden.
Ging om bouw gereedschap wat werd besteld, maar niet werd betaald.
Zulke oplichters weten dat ze niks te vrezen hebben. En dan nog de straffen stellen niks voor.
Kan me heel goed voorstellen dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
En had het er zelf ook niet bij laten zitten vooral als ze in Nederland was.

Femke zoekt ook nog woonruimte in Rotterdam.
Je zou haar bijna op gaan oplichten.
Borg met 2 maanden huur vooraf of zo


Hoe ziet iedereen haar advertenties etc? Elke naam die genoemd is op de fb groep en in de aflevering is al offline gehaald geloof ik door haarzelf :+

OleJon
Berichten: 2533
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 00:03

Elin_ schreef:
OleJon schreef:
De politie maakt zich niet zo druk om zulke oplichting zaken.
Tijd terug had Alberto ook een oplichter ontmaskerd en duidelijke bewijzen. Samen met slachtoffers naar de politie geweest om de bewijzen te overhandigen. Maar de politie gaf toen duidelijk aan dat zulke zaken geen prioriteit hadden.
Ging om bouw gereedschap wat werd besteld, maar niet werd betaald.
Zulke oplichters weten dat ze niks te vrezen hebben. En dan nog de straffen stellen niks voor.
Kan me heel goed voorstellen dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
En had het er zelf ook niet bij laten zitten vooral als ze in Nederland was.

Femke zoekt ook nog woonruimte in Rotterdam.
Je zou haar bijna op gaan oplichten.
Borg met 2 maanden huur vooraf of zo


Hoe ziet iedereen haar advertenties etc? Elke naam die genoemd is op de fb groep en in de aflevering is al offline gehaald geloof ik door haarzelf :+


Nee hoor heeft nog meerdere advertenties op Facebook staan. Ze gaat gewoon door
Ze zoekt zelfs woonruimte in Rotterdam.
Afbeelding