Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dan kom je op het terrein van proefdieren en dat vind ik ook veel te ver gaan.
VValar schreef:uhu ik heb direct ervaring. En de persoon die ik eergisteren sprak ook, en bij haar werden ze boos omdat zij niet verder wou gaan doktoren.Dat doen ze ook, keuze leggen ze bij de eigenaar maar ze adviseren goed. En in sommige gevallen ook van tevoren goed gecommuniceerd; indien uitslag CT scan heel slecht is dan beter direct inslapen dan wakker laten worden. Maar hier oordeelt men heel graag op afstand zonder direct ervaring te hebben gehad met deze kliniek. Ik vind dat bijzonder slecht.
Kookaburra schreef:Popstra schreef:Ik vind het resultaat overigens er wel al mooi uit zien
Mee eens. Maar mooi hoeft niet te betekenen dat het ook geen (pijn)klachten meer geeft. En ik vrees dat dat hier (zonder pijnstilling) wel het geval is. Pijn.
VValar schreef:Dat doen ze ook, keuze leggen ze bij de eigenaar maar ze adviseren goed. En in sommige gevallen ook van tevoren goed gecommuniceerd; indien uitslag CT scan heel slecht is dan beter direct inslapen dan wakker laten worden. Maar hier oordeelt men heel graag op afstand zonder direct ervaring te hebben gehad met deze kliniek. Ik vind dat bijzonder slecht.
Art_Ificious schreef:uhu ik heb direct ervaring. En de persoon die ik eergisteren sprak ook, en bij haar werden ze boos omdat zij niet verder wou gaan doktoren.
Dus meedenken en keuze bij eigenaar leggen? Ik denk het toch niet hoor.
superpony schreef:Je zegt zomaar wat. Je weet helemaal niet of mensen ervaring hebben met deze kliniek. Blijkbaar ook niet alles gelezen. En al zeker niet waarom mensen EVENTUELE bezwaren hebben tegen een behandeling als deze.
VValar schreef:Art_Ificious schreef:uhu ik heb direct ervaring. En de persoon die ik eergisteren sprak ook, en bij haar werden ze boos omdat zij niet verder wou gaan doktoren.
Dus meedenken en keuze bij eigenaar leggen? Ik denk het toch niet hoor.
Dan is ons beider ervaring heel anders. Dat vind ik bijzonder want ik laat een DA me nooit vertellen wat ik moet doen. Dat beslis ik altijd zelf nog en dat idee heb ik nooit gekregen ook bij Equitom.
Kookaburra schreef:Popstra schreef:Ik vind het resultaat overigens er wel al mooi uit zien
Mee eens. Maar mooi hoeft niet te betekenen dat het ook geen (pijn)klachten meer geeft. En ik vrees dat dat hier (zonder pijnstilling) wel het geval is. Pijn.
karijn schreef:Tuurlijk doet het pijn nu. Tuurlijk weten we niet of dit paard pijnvrij zal zijn. Net zo min als na een zware peesblessure of een breuk ergens.
Punt is, zowel eigenaren en artsen hebben besloten het paard te behandelen. En ik zie verbetering van de huid op het hoofd. Lijf is lastig te beoordelen want het filmpje duurt te kort daarvoor.
VValar schreef:superpony schreef:Je zegt zomaar wat. Je weet helemaal niet of mensen ervaring hebben met deze kliniek. Blijkbaar ook niet alles gelezen. En al zeker niet waarom mensen EVENTUELE bezwaren hebben tegen een behandeling als deze.
Doe jij eens even snel normaal met ‘je zegt zomaar wat’. Wat is dat nu weer voor manier van communiceren?
Wat ik hier zeg staat los van wat andere mensen voor bezwaren hebben om de behandeling niet uit te voeren. Verbanden leggen kan ook niet iedereen.
Lang niet iedereen die hier een mening over heeft, heeft (gelukkig) persoonlijke ervaring met de kliniek. En dat hoeft ook niet om een mening te hebben. Maar meningen zijn net als kontgaten… iedereen heeft er één. En ik hou mijn ervaringen graag gebaseerd op persoonlijke ervaringen en feiten. Niet op de gevoelens van anderen.