Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Nou niet kapot maken maar proberen de planeet leefbaar te houden en dat wordt in een razend tempo een steeds groter probleem.
Amber_anne schreef:En wat is het doel precies achter alles kapot maken?
Lynnepinny schreef:Ik lees dit topic echt met verbazingIk zie nu wel in hoe complotdenkers ontstaan: geen idee hebben waar het eigenlijk over gaat en alleen eigen belang inzien. "Stikstofhoax", laat me niet lachen. Als je je een beetje verdiept in hoe de natuur werkt maak je je al snel zorgen over de staat ervan, en wat voor effect dat op ons heeft en gaat hebben. Als bioloog kom ik er dagelijks mee in aanraking, en erg grappig is het niet.
Waarom zou de overheid paarden willen minderen of taxeren? Omdat ze het leuk vinden om mensen te pesten?
Popstra schreef:Ja en dan maar roepen dat NL een vrij land is. Dat word binnen afzienbare tijd ,,was,,
Hebben jullie bijv ook al in de gaten hoe het steeds verder onmogelijk word gemaakt cash te kunnen betalen? Heel lan gzaam word alles electronisch. Het sluipt er gewoon in.
En zo geld het ook voor al die nieuwe regelgeving. Heel langzaam wennen we er aan. Begon vorig jaar met verplicht een UBN nummer en je paarden er op registreren onder het mom van als er eens een ziekte uit breekt.
We doen allemaal braaf mee. We zijn idd net schapen wat dat betreft. Weinig andere keus dan weigeren hebben we dan ook niet.
ElCid schreef:lovelucydan schreef:En precies dit is het hele achterliggende gedachte van wat de overheid van plan is. Kon de rest van Nederland dit ook maar inzien.
Ipv ach die zielige natuur met te veel stikstof... Dikke onzin voor zover als de overheid deze worst ons voorhoud
Jammer genoeg weten veel mensen niet dat stikstof juist voor vergroening zorgt en dat we die broodnodig hebben om überhaupt te kunnen ademen! Maar men gelooft de overheid en het valse gevoel van veiligheid liever dan dat men zelf op onderzoek gaat en zich realiseert dat we belazerd en bedonderd worden. In dat opzicht hebben de verschillende overheden het goed gedaan; de massahypnose/ psychose ( lees; hersenspoeling) werkt erg goed............
ElCid schreef:Amber_anne schreef:En wat is het doel precies achter alles kapot maken?
De macht, geld en controle leggen bij de "Elite". De gewone man reduceren tot werkbij en slaaf en die in woonkazernen proppen ( zonder parkeerplaats want de privé auto willen ze ook gaan afnemen) met een basisloon waar we voor op de knieën mogen liggen, waarschijnlijk letterlijk.
Wat ze kapot willen maken is privé bezit ( eigen huis, eigen auto, eigen alles!), eigen initiatief, kleine ondernemers, eigen mening, privacy, etc. etc.
Daarbij zijn ze er echt niet mee bezig om het milieu te redden ( of zoals velen denken "het klimaat teredden) maar om meer huizen te bouwen ( vooral voor diverse immigranten want de woningzoekende Nederlander mag creperen) en miljoenen stad neer te zetten in Nederland, België en een deel van Duitsland. Dat schijnt geen "stikstof"
te leveren ( want beton is zo schoon en mensen ademen niet) dus daarom moet er land opgekocht worden.
https://www.tristatecity.nl/
Intussen is een heel groot deel van de Oekraine opgekocht door Monsanto, Gates en aanverwanten dus daar moet straks ons "voedsel" ( of iets wat daar op lijkt) vandaan komen. Daarnaast krijg je een CO2 budget/ digitale ID zodat het altijd duidelijk is wat je doet, wat je eet, wat je koopt, of en hoe vaak je een auto gebruikt, etc. Privacy bestaat niet meer. Maar zelfs dat zullen velen "makkelijk" vinden want nadenken doet bij velen pijn.
Maar goed, volgens de slapers en schapen, dit is natuurlijk allemaal ontsproten aan de zieke breinen van de "complotdenkers" dus hoeft niemand zich daar zorgen over te maken...........Zo jammer alleen dat die "complotdenkers" steeds meer gelijk beginnen te krijgen.
You'll own nothing and will be happy
[ [url=m/VqcEus.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynnepinny schreef:Ik lees dit topic echt met verbazingIk zie nu wel in hoe complotdenkers ontstaan: geen idee hebben waar het eigenlijk over gaat en alleen eigen belang inzien. "Stikstofhoax", laat me niet lachen. Als je je een beetje verdiept in hoe de natuur werkt maak je je al snel zorgen over de staat ervan, en wat voor effect dat op ons heeft en gaat hebben. Als bioloog kom ik er dagelijks mee in aanraking, en erg grappig is het niet.
Waarom zou de overheid paarden willen minderen of taxeren? Omdat ze het leuk vinden om mensen te pesten?
ElCid schreef:Danique_G schreef:Stel ik koop een bank. .
Je koopt straks geen bank meer; die mag je huren................
oomens schreef:Lieve Bart en beheer, kunnen we stoppen met Bokt laten afglijden tot een vrijplaats voor complotwappies? Laat die lekker het internet vervuilen op ninefornews en vergelijkbare baggersites, maar laat ze aub dit forum niet misbruiken als podium daarvoor.
josien_m_ schreef:Geloven sommigen van jullie oprecht dat er een complot bezig is iedereen tot slaaf te maken? Alles af te pakken ? Een klimaatcrisis te bedenken? Jee, hoeveel mensen zijn er wel niet nodig om dat te organiseren. Woningen bouwen lijkt me toch ook wel noodzakelijk gezien het tekort daaraan voor mensen. Waar moeten ze anders wonen? Zoveel landbouwgrond is daar nou ook weer niet voor nodig. Ja, wanneer mensen ophouden kinderen te krijgen, is dat op termijn niet meer nodig. Daardat er geen verbod is op het krijgen van kinderen hier lijkt mij het bewijs geleverd dat we niet in Chinese toestanden verzeild zijn geraakt. Je kunt je wel distancieren van de regering of van de EU, maar dat neemt niet weg dat die mensen toch democratisch worden gekozen door ons. En nee, dat betekent niet dat "iedereen " zijn zin krijgt, maar wel dat er rekening met iedereen wordt gehouden.