Uitspraken waar ruiters een hekel aan hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 19:18

Elisa2 schreef:
Contemplate schreef:
Ik heb een aantal keren gehoord: 'Als ik wist dat je een paardenmeisje was, had ik je niet aangenomen'. Uhm, ik ben een mens met een hobby. Jij waarschijnlijk ook? :+

Andere cliché opmerkingen boeien me niet, maar door deze moest ik wel even knipperen.

Waarom dan? ik ken hem juist andersom..dat ze paardenmensen graag aannemen omdat ze hard kunnen en willen werken vaak.

De motivatie was dat zij het beeld hebben van prinsesjes die lui zijn en anderen al het werk laten doen. Iets te veel films gekeken misschien? >;)
Terwijl alles om het paardrijden heen juist verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen versterkt in mijn ogen.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:00

Nog zo'n uitspraak waar ik een hekel aan heb: "Is ze zwanger?"

Over mijn ruin indertijd. Grasbuik.

Britta31

Re: Uitspraken waar ruiters een hekel aan hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:03

Ach ja,de drachtige ruin.Onze Max.

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:21

Een jongen op school beweerde dat paardrijden niks voorstelde en dat hij beter kon rijden dan mij.
Hij heeft nog nooit een paard van dichtbij gezien en ik rij toch al +10 jaar :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:39

Tiquira_Jill schreef:
Een jongen op school beweerde dat paardrijden niks voorstelde en dat hij beter kon rijden dan mij.

:+ :+ Mooie is hij

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:24

Elisa2 schreef:
Contemplate schreef:
Ik heb een aantal keren gehoord: 'Als ik wist dat je een paardenmeisje was, had ik je niet aangenomen'. Uhm, ik ben een mens met een hobby. Jij waarschijnlijk ook? :+

Andere cliché opmerkingen boeien me niet, maar door deze moest ik wel even knipperen.

Waarom dan? ik ken hem juist andersom..dat ze paardenmensen graag aannemen omdat ze hard kunnen en willen werken vaak.

De motivatie was dat zij het beeld hebben van prinsesjes die lui zijn en anderen al het werk laten doen. Iets te veel films gekeken misschien? >;)
Terwijl alles om het paardrijden heen juist verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen versterkt in mijn ogen.

Dat moet haast wel...ze zullen er zijn maar de meesten moeten er gewoon hard voor werken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:26

Tiquira_Jill schreef:

Heb ik vroeger ook eens gehad met een ex vriendje, heb hem op het paard gezet en deze had nog weleens "grapjes" paard ging er vandoor en rondjes galloperen in de bak en hij zat maar: ho ho ho! en ik lag in een deuk. :D Vervolgens toen het paard eindelijk weer stil stond sprong hij er af en riep hij: nooit meer! _O-

Moest natuurlijk alleen maar nog harder lachen, geloof dat hij zijn lesje wel geleerd had.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:27

Ik ken er anders ook een hoor.
Die zelf echt niets deed aan verzorging. En zelfs papa of mama zo gek kreeg om te vlechten enz voor wedstrijd. Ja ook toen ze al 18 was geweest
Die stapte op om te rijden en stapte af en zijn klaar.
Ken je net die toevallig kan ik mij het beeld voorstellen.

Maar idd de meeste doen het wel anders.

Iriscope

Re: Uitspraken waar ruiters een hekel aan hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:32

Of je als dame dan ook dat prettige gevoel krijgt van het zadel...