felinehoi schreef:Wat leuk om jullie hersenspinsels allemaal te lezen haha! En bedankt voor de lieve berichten, het is inderdaad een kans en als ik het niet doe doet iemand anders het wel. Wie weet tot wat het gaat leiden in de toekomst of ik kom erachter dat dit niks voor mij is haha.
Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe warm of koud jullie zijn, maar als er mensen ook in contact zijn geweest met het media bedrijf dan ken je wel een beetje het verhaal. Het zou natuurlijk superleuk zijn om iets heel innovatiefs of docu-achtigs op te nemen maar dan zit je simpelweg (zoals ingvdh hierboven ook al omschreef) niet op de juiste zender. SBS6 ís een commerciële zender en dat soort bedragen zijn gewoon heel normaal in tv wereld, de kosten om zoiets te maken zijn nml ook erg hoog.
Verder is het natuurlijk beetje part of the deal dat ik mijn Social media ook inzet om meer bekendheid voor dit nieuwe programma te creëren. Zelf had ik ook voor iemand anders dan Anky gekozen en past mijn doelgroep (die overigens niet gemiddeld 14-16 jaar oud zijn maar 20-30) daar niet helemaal bij. Maar voor de gemiddelde Nederlander is Anky wel een bekend begrip en eerder een reden om te kijken dan iemand die geen bekende naam is voor de niet-paardenkenner.
Nou nu heb ik volgens mij alweer te veel gezegd haha. Ik denk dat we gewoon lekker moeten kijken en niet te veel diepgang moeten verwachten, gewoon lekker vermaakt worden en naar leuke paardjes kijken
Ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleeft! Succes!