Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SusanH schreef:Ik denk dat het meer is (bij mij dan iig) dat ik me heel goed voor kan stellen hoe dat zou voelen voor mij, als zoiets zou gebeuren wanneer je paard uit narcose bij komt. Ben inmiddels meerdere keren een paard verloren en het went nooit.
Ayasha schreef:Je hebt er het volste recht op. En ik heb het recht om dat niet realistisch te vinden.Net zoals Mkango het recht heeft om te vinden wat ze vindt.
Jilletje schreef:Wauw, wat een zure opmerking Mkango.
Waarom appels met peren vergelijken?
Wie ben jij om te bepalen hoe het leed voor iemand voelt? Ik vind het zelfs een beetje onbeschoft.
De huidige ramp is vreselijk maar het verliezen van je paard is ook gewoon vreselijk, en niet iets wat je tegen elkaar kan afstrepen.
CharleyT schreef:Ayasha schreef:Je hebt er het volste recht op. En ik heb het recht om dat niet realistisch te vinden.Net zoals Mkango het recht heeft om te vinden wat ze vindt.
Niemand ontzegt je de vrijheid van meningsuiting te gebruiken. Geen idee waarom je dit zinnetje gebruikt trouwens.
De manier waarop je die vrijheid gebruikt kan volgens mij en anderen misschien wat fine-tuning gebruiken.