Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
besita schreef:Janine
De Fei ( noch een stagiaire ) voeren zomaar geen veranderingen in de database zonder aanvraag dat kan gewoon niet ..er moet of één of andere reden iets van wijziging zijn aangevraagd in 2018
Want die wijziging gebeurd niet enkel in de database maar ook met een speciale sticker in het paspoort van het paard ..dit kan enkel bij je sportbond ( hier dus knhs ) of bij FEI
besita schreef:Janine
De Fei ( noch een stagiaire ) voeren zomaar geen veranderingen in de database zonder aanvraag dat kan gewoon niet ..er moet of één of andere reden iets van wijziging zijn aangevraagd in 2018
Want die wijziging gebeurd niet enkel in de database maar ook met een speciale sticker in het paspoort van het paard ..dit kan enkel bij je sportbond ( hier dus knhs ) of bij FEI
MyWishMax schreef:Er is aangegeven dat het fout ingevoerd is door de fei. Zij hebben de nationaliteit gewijzigd. Waar dus geen aanvraag voor was, want joop is geen Duitser.
Ze geven zelf toe dat er door hen een fout gemaakt is en dus geen aanvraag voor wijziging van nationaliteit.
Kelly_ann schreef:
MyWishMax schreef:Nou ja, er is een wijziging doorgevoerd waar geen aanvraag of toestemming voor was en die ook nergens op gebaseerd is.
Gini schreef:Maar de FEI wijst wel op de verplichtingen om na te kijken, toch? Dat kan ik ergens ook wel snappen. Als je een database hebt met zoveel gegevens in dan kan het al eens zijn dat er hier en daar een foutje insluipt, dat is quasi onvermijdelijk bij een databank van enorme afmetingen. Als er dan een herinneringsmail komt van de FEI van hé, check zeker of deze en deze gegevens in orde zijn, dan doe je dat toch?
In het dagelijkse leven gebeurt dat toch ook? Als ik mijn abonnement bij de bibliotheek wil verlengen, wordt er ook een mail gestuurd met 'zijn je gegevens nog correct?'.
Jester_ schreef:Relaxed schreef:Ik vind het vooral kwalijk dat het op een stagiair wordt afgeschoven.. Echt not done, stagiair is nooit verantwoordelijk, diens begeleider wel..
Tuurlijk wel. Als stagair heb je ook gewoon je verantwoordelijkheden. Zou wat zijn dat als iemand iets doet de begeleider er voor op kan draaien. Als ze nog niet bekwaam genoeg was had ze het onder begeleiding moeten doen, en daar ligt ook haar verantwoordelijkheid
besita schreef:En zoals het weerwoord van de FEI ook zegt ..de nationale federaties zijn echt ettelijke malen op de hoogte gesteld dat je geen paarden kan opgeven voor de OS als de nationaliteit van de eigenaars niet overeenkomt met die van de ruiter
Gini schreef:Vraagje: hoe komen we trouwens in dit topic aan het jaar 2018? Als ik op de history van Joop Van Uytert klik, dan is de laatste wijziging door Philippe De Vos in 2015 gedaan?
Gini schreef:Klopt, maar het gaat toch om de nationaliteit van de eigenaar?
Relaxed schreef:Jester_ schreef:
Tuurlijk wel. Als stagair heb je ook gewoon je verantwoordelijkheden. Zou wat zijn dat als iemand iets doet de begeleider er voor op kan draaien. Als ze nog niet bekwaam genoeg was had ze het onder begeleiding moeten doen, en daar ligt ook haar verantwoordelijkheid
Tuurlijk niet! Een stagiair 'werkt' om te leren, krijgt niet betaald en mag je echt niet verantwoordelijk houden voor zoiets. Dan is er óf in de begeleiding óf in de uitleg iets fout gegaan, maar je mag de fout echt niet bij de stagiair neerleggen, echt een zwaktebod van welk bedrijf ook..