Popstra schreef:Vind het altijd jammer dat als men 1x iets mee maakt wat niet door de beugel kan gelijk alle anderen over 1 kam scheren. Vaak worden dingen nog even lekker uit vergroot en van een mug een olifant gemaakt zoals veel penny meisjes dat goed kunnen. Lekker roddelen en zwart maken is een bekend fenomeen in paardensport land. Lekker stoken.....
Als je zolang hebt mee gelopen in vele ( bekende) sport stallen of fok/opfok zoals sommigen beweren te zeggen weet je ook dat veel beweringen grote kul zijn!
Ik sta soms versteld wat een fantasie mensen hebben.
Helaas niet 1x meerdere keren. Ertegenin gaan heeft geen zin, ik als "simpele" medewerker heb het geld niet om daar iets aan te doen. Laat staan de vriendjespolitiek, om daar doorheen te komen is een mokerslag.
Fantasie zou beter zijn, ik ben nog steeds misselijk van die walg praktijken.
Uiteindelijk is mijn conclusie dat ook veel mensen totaal geen besef hebben van wat ze doen.
1 vrouw werd eens aangesproken door de arts, over het feit dat ze het paard de schuld gaf van zijn gebroken kaak... haar reactie "maar hij wil rechts niet buigen, dat is zijn probleem"... en die bewuste dame was allang voorbij het ZZ Zwaar.
Ik verbaas mij echt nergens meer over.
Namen noemen heeft geen zin, wie wordt daar beter van? Het probleem ligt veel dieper dan enkel dat.
Dressuurtop die met blauwe tongen door de rondte gaan, mogen gewoon doorrijden alsof er niks gebeurd is. Wie is dan verkeerd bezig?