Britt_xxx schreef:Mag ik vragen wat dan in hemelsnaam de definitie van een pandemie is in jouw ogen?
Weet wat pandemie is hoor.
Maar daar gaat het niet over in dit topic.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Tja de oren zitten nou eenmaal aan de kop. Dat is het risico dat je loopt als je een hond inzet als politiehond. Ik denk echt niet dat die man bewust richting de oren griste, maar meer richting de kop in een poging te voorkomen dat ie werd gebeten. Ik zou zelf waarschijnlijk precies hetzelfde reageren als ik op de grond lag en werd aangevallen door een hond en pak ik dan toevallig de oren vast dan doe ik dat zolang ik maar kan voorkomen dat ik word gebeten.
Billy schreef:Als ze mijn hond mishandelen ga ik ook door het lint hoor, dan zeg ik ook niet, oh je schopt m'n hond niet meer, loop dan maar weg... Dan schop ik 'm ook z'n knieschijven aan hort als ik maar even kan.
GDG schreef:Zeker. En daar handelt de politie dan weer op. Die man heeft de hond zeer stevig vast bij de kop, logisch gevolg is dat de politie hem vervolgens dwingt de hond los te laten. Gaat dat niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
loriene schreef:Hiraeth schreef:Ik vind het toch wel heel bijzonder dat sommige Nederlanders denken dat dit zo slecht gaat en dat het een 'politiestaat' is en niet democratisch meer. Schandalig als je kijkt naar landen die écht problemen hebben met dit soort ellende. Als ik kijk naar hoe de situatie in Belarus is, waar mensen al maanden respectvol demonstreren, schaam ik me dood dat hier in Nederland mensen vinden dat onze vrijheid beperkt wordt. Er is een pandemie, mensen.
Er is helemaal geen pandemie meer.
GDG schreef:Jorex schreef:Tja de oren zitten nou eenmaal aan de kop. Dat is het risico dat je loopt als je een hond inzet als politiehond. Ik denk echt niet dat die man bewust richting de oren griste, maar meer richting de kop in een poging te voorkomen dat ie werd gebeten. Ik zou zelf waarschijnlijk precies hetzelfde reageren als ik op de grond lag en werd aangevallen door een hond en pak ik dan toevallig de oren vast dan doe ik dat zolang ik maar kan voorkomen dat ik word gebeten.
Zeker. En daar handelt de politie dan weer op. Die man heeft de hond zeer stevig vast bij de kop, logisch gevolg is dat de politie hem vervolgens dwingt de hond los te laten. Gaat dat niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
KootMiraDrum schreef:purny schreef:Krijgen we dit gezeik weer...
Discussieer dan mee, maak je er niet vanaf met alleen dit zinnetje.
KootMiraDrum schreef:Citaat:"wappie"
[ [url=m/8BDKkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tallie1979 schreef:Ik ben blij dat de politie eindelijk een beetje ballen begint te krijgen. Dat half zachte gedoe in Nederland..
Als we kijken naar de politie in bijvoorbeeld Frankrijk, Zwitserland en Spanje, die zijn bad ass. Die schieten eerst en gaan daarna pas vragen stellen. Hier in Nederland krijg je slechts een knuppel in je nek en een fikkie die je in je benen of handen bijt. Vind ik nog vrij mild.
Als mensen zich nou eens normaal zouden gedragen en instructies op zouden volgen, dan hoef je ook niet te gaan zitten janken achteraf en heb je geen blauwe plekken of bijtwonden. Eigen schuld, dikke vette bult.
Wees blij dat je in Nederland demonstreert. Ik Spanje hadden ze je misschien wel kunnen begraven.
Tallie1979 schreef:Ik ben blij dat de politie eindelijk een beetje ballen begint te krijgen. Dat half zachte gedoe in Nederland..
Als we kijken naar de politie in bijvoorbeeld Frankrijk, Zwitserland en Spanje, die zijn bad ass. Die schieten eerst en gaan daarna pas vragen stellen. Hier in Nederland krijg je slechts een knuppel in je nek en een fikkie die je in je benen of handen bijt. Vind ik nog vrij mild.
Als mensen zich nou eens normaal zouden gedragen en instructies op zouden volgen, dan hoef je ook niet te gaan zitten janken achteraf en heb je geen blauwe plekken of bijtwonden. Eigen schuld, dikke vette bult.
Wees blij dat je in Nederland demonstreert. Ik Spanje hadden ze je misschien wel kunnen begraven.
speurneusc schreef:Hebben jullie laatste ook het filmpje gezien van de hondengeleider die de hond los liet door een raampje bij iemand in de auto? Deze man was ongewapend!!!
Weet je welk risico je neemt? als je een hond los laat door een auto raam? De kans is heel groot dat hij dan in de nek van de "verdachte" bijt. Wil je z'n risico lopen bij iemand die ongewapend is?
HO!, wie zegt dat ie ongewapend is? Dat is pas gebleken NADAT ie uit zijn auto is gehaald. Je kan nooit weten of ie ongewapend is van te voren, dat risico kan/mag dus niet genomen worden dus wordt hond ingezet. Wie bij een normalen aanhouding eerst meewerkt en bij verzoek uit te stappen zo omdraait en in verzet komt is al niet normaal, dus een wapen achter de hand hebben is dan ook aannemelijk en daar wordt op ingegaan door de inzet hond. Safety first he.
Toverbal schreef:Hebben jullie laatste ook het filmpje gezien van de hondengeleider die de hond los liet door een raampje bij iemand in de auto? Deze man was ongewapend!!!
Weet je welk risico je neemt? als je een hond los laat door een auto raam? De kans is heel groot dat hij dan in de nek van de "verdachte" bijt. Wil je z'n risico lopen bij iemand die ongewapend is?
Billy schreef:Als ze mijn hond mishandelen ga ik ook door het lint hoor, dan zeg ik ook niet, oh je schopt m'n hond niet meer, loop dan maar weg... Dan schop ik 'm ook z'n knieschijven aan hort als ik maar even kan.
Schemerdier schreef:En dat vind jij goed? Of toch maar weer niet mocht het jou of je familie zijn waar ze op schieten/slaan?
Waar gaan we naartoe zeg