Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LaPluche schreef:Ik keur dit absoluut niet goed!
Geweld is nooit een oplossing!
Maar een oude man tegen de grond slaan vind ik ook not done of met je paard over een mens rijden....Spoiler:
[ [url=m/ALBDeo.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/uP1kmb.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/xoHdPZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mensen zijn echt het pad kwijt en het lijkt of iedereen uit angst handeld....
Ik wil de “oude” wereld terug
Jennyj01 schreef:Nikass schreef:Geen gebruiksvoorwerp, nee. Maar van oudsher wel een gebruiksdier. Voor de kar, in het leger, voor de ploeg. Waarom mag dat niet meer?
Is recreatie paard zijn een fijn leven zonder risico's?
Precies van oudsher. Uit de tijd dat je je kind nog een schop onder zijn kont gaf. Vrouwen niet meer werkte als ze eenmaal getrouwd waren en andere achterhaalde ideeën. Een paard is voor de politie een gebruiksvoorwerp. Afgeschreven of stuk is er uit.
Gloa schreef:Voor zover ik op de hoogte ben is een politiehond of politiepaard een agent volgens de wet. Het aanvallen en molesteren van die harige vierbenige agent staan dus dezelfde straffen op als het aanvallen van een agent in menselijke uitvoering.
Maar een oude man tegen de grond slaan vind ik ook not done of met je paard over een mens rijden....Spoiler:
Citaat:Nu organisator Michel Reijinga heeft aangeven komend weekeinde opnieuw naar Amsterdam te willen komen om daar ’koffie te gaan drinken’, is de driehoek alsnog bereid om met hem afspraken te maken, bijvoorbeeld over de locatie, de hoeveelheid toegestane demonstranten en een eigen ordedienst. Als Reijinga wederom niet bereid is om dergelijke afspraken te maken, zal de driehoek opnieuw een besluit moeten nemen over een verbod en eventueel ingrijpen, waarschuwt Halsema
Dorine92 schreef:Sinds wanneer is iedere demonstrant verantwoordelijk voor het gedrag van een ander? Dat er een paar debielen tussen zitten, kan de rest toch ook niks aan doen?
Als sommige wedstrijdruiters kun paard open trappen met de sporen, of het bit door de mond raggen, of hun paard slaan, betekent toch ook niet dat alle wedstrijden verboden moeten worden en dat alle wedstrijdruiters idioten zijn? Of mis ik iets?
Dorine92 schreef:Sinds wanneer is iedere demonstrant verantwoordelijk voor het gedrag van een ander? Dat er een paar debielen tussen zitten, kan de rest toch ook niks aan doen?
Als sommige wedstrijdruiters kun paard open trappen met de sporen, of het bit door de mond raggen, of hun paard slaan, betekent toch ook niet dat alle wedstrijden verboden moeten worden en dat alle wedstrijdruiters idioten zijn? Of mis ik iets?
DuoPenotti schreef:Precies.
Ik ga niet beweren dat de politie altijd heilig is, maar ik durf toch ook best wel te zeggen dat de politie hier algemeen gezien heel netjes is.
Maar sta je na waarschuwing 10 nog met je knar voorop moet je niet zeuren als je een keer een klap krijgt.
En dat hij nog staat wil voor mij zeggen dat de klap nog niet hard genoeg was....
Als je met ploertendoders gaat demonstreren weet je ook wel dat die lui niet voor een demonstratie komen.
Net zo als mensen die met uitgaan ineens iemand neer steken op een gezellig stap avondje.
Of naar het strand gaan en iemand neer schieten.
Al dat soort gevallen moeten ze echt veel harder aan gaan pakken.
Normale mensen gaan niet wapens demonstreren/ chillen ergens, die hebben al slechte bedoelingen.
Normale mensen hebben hun mes in de keukenla en verder geen wapens.
Dat tuig moet eens gestopt worden.
Morganlefay schreef:Moest even zoeken, mijn toenmalige vriend was hier erg mee in zijn sas.
http://www.vergetenverhalen.nl/2015/09/ ... erron-nul/
Mogen ze van mij weer doen maar dan op dat stel idioten wat nu bezig is om weer de boel op stelten te zetten.
DuoPenotti schreef:Precies.
Ik ga niet beweren dat de politie altijd heilig is, maar ik durf toch ook best wel te zeggen dat de politie hier algemeen gezien heel netjes is.
Maar sta je na waarschuwing 10 nog met je knar voorop moet je niet zeuren als je een keer een klap krijgt.
En dat hij nog staat wil voor mij zeggen dat de klap nog niet hard genoeg was....
Als je met ploertendoders gaat demonstreren weet je ook wel dat die lui niet voor een demonstratie komen.
Net zo als mensen die met uitgaan ineens iemand neer steken op een gezellig stap avondje.
Of naar het strand gaan en iemand neer schieten.
Al dat soort gevallen moeten ze echt veel harder aan gaan pakken.
Normale mensen gaan niet wapens demonstreren/ chillen ergens, die hebben al slechte bedoelingen.
Normale mensen hebben hun mes in de keukenla en verder geen wapens.
Dat tuig moet eens gestopt worden.