ruitje schreef:Ja, lijkt mij echt een super idee, geen boederijproducten meer in NL. Kun je meteen overgebleven KI rietjes eten als ontbijt of al het eten importeren( lekker voor het milieu en de welzijnsregels zijn daar om te janken)
Djt soort extremisme is precies het punt, hier valt niet stapje voor stapje gewerkt aan het verbeteren van welzijn. Daar wil ik echt best in mee, echt. Maar dit soort extremisme, daar kan ik echt niks mee
Ik vind het prima als er regels komen voor bijv. De hoeveelheid embryo's, als na onderzoek blijkt dat dit schadelijk is. Ook vind ik het prima dat er regels komen voor uren buiten/boxmaten e.d. . Ik vind het stuk meer over de inseminatie meer tv-politiek. Ga eens wat doen aan wat echt belangrijk is. Zet je in voor alle paarden en regels die er echt toe doen, ipv een onderwerp te nemen wat lekker scoort maar qua welzijn voor een klein deel van de paarden misschien iets oplevert wat niet wetenschappelijk onderbouwt is
Ik ga er maar even vanuit dat met boerderijproducten dierlijke boerderijproducten wordt bedoeld... En al het andere eten bestaat blijkbaar niet

Omgekeerde wereld, wanneer je de mogelijkheid hebt ervoor te kiezen géén gezonde onschuldige dieren te slachten en dat dus ook niet doet ben je een extremist? Lijkt me juist andersom hè.