Gefeliciteerd met je mijlpaal!! Een bokker die ik vanaf mijn begin tijd op bokt altijd wel de naam van onthield door de leuke berichten. Toen woonde je ook nog in de buurt maar verder is er weinig veranderd na al die jaren Op naar nog veel meer mooie verhalen! Haha de parkiet in de trein, geniaal!!!
En slaapstoornissen en bokt.....ja ben ook steeds later op bokt te vinden dus aan waar het nou echt aan ligt.....
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-12-20 08:50
Gefeliciteerd met je mijlpaal Cayenne! En leuk, die foto samen met een ander vogeltje.
Haha gefeliciteerd! Al hoop ik wel dat je eerder van je slaapstoornis af bent dan dat je op de 200.000 berichten zit!
Ik vind eigenlijk dat we nu wel een groeneterroristenvogel smiley nodig hebben
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-12-20 12:42
Ik ben voor een Mango smiley
Het is gearriveerd hoor! Superleuk! Daar weten wij wel raad mee! Heel erg bedankt allemaal! Het had echt niet gehoeven maar wel superlief dat jullie er aan gedacht hebben!
De taart
En het kaartje (spot ook de slagroom op zijn snavel ) Eigenlijk mag hij het niet hebben, maar een heel klein beetje is niet zo erg en ik moest hem toch omkopen om het kaartje vast te houden En het was duidelijk slagroom met suiker, want meneer stuitert nu door het huis heen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-12-20 12:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Eetsmakelijk! En leuke kaartenhouder, laat hem maar lekker verder stuiteren vandaag
kwita
Geplaatst: 28-12-20 13:56
Ik maar denken dat Cayenne een geintje maakte in de vraag over de laptop of toch 'n tablet. Wow geweldig ik weet niet of ik je ooit in ga halen. Toch ben ik blij met je post advies is ook gewoon fijn!
Pffffff, die taart ziet eruit alsof ik hem zelf in (lees: uit) handen heb gehad, zo ziet het er bij mij de laatste tijd ook altijd uit. Niet helemaal netjes om zo af te leveren. Wil je dat ik er contact over opneem met de leverancier? Of krijgen we het dan met Mango aan de stok?
Nee hoor! Is niet nodig! Hij smaakt er echt niet minder om en het is de gedachte die telt! Ik denk dat de pakketbezorger gewoon een beetje overwerkt is. Hij zag er nogal moe en verwilderd uit