Vuurwerk in Eemnes kost paard het leven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:29

Nikass schreef:
Nou ja jij vindt dat je beter een maand niet kan buitenrijden als je zuinig op je dieren bent. Hoewel je daarmee de verantwoordelijkheid bij de verkeerde legt is dat in de meeste gevallen waarschijnlijk praktisch mogelijk. Maar in het geval van honden niet dus het probleem blijft gewoon bestaan als je ook zuinig op je andere dieren bent. Een hond kan niet een maand lang in de tuin worden uitgelaten. En het is ook idioot als iedereen zich moet aanpassen aan het onverantwoordelijke gedrag van een ander.

Ik ken zelfs mensen die in deze tijd van het jaar inderdaad hun hond mee nemen in de auto naar een rustig gebied.

Maar eens dat het wel krom is dat wij degenen zijn die ons moeten aanpassen omdat anderen zich niet kunnen gedragen :(

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 09:59

El Camino, uiteraard doe je daar verstandig aan, dat begrijp ik volkomen! Maar ga het vooral niet acceptabel vinden dat andermans wangedrag je daartoe dwingt. -:(-

Ik ben er intussen achter gekomen dat alle openbare afvalbakken hier zijn afgesloten in verband met het zo leuke spelletje om er rotjes in te gooien...
Consequentie is nu dat ik een anderhalf uur wandeling met mijn honden de hele tijd met gevulde poepzakjes loop die ik nergens meer kwijt kan. -O-
Het is jammer dat ik niet weet bij wie het wangedrag vandaan komt, dan zou ik daar de drollen voor de deur bezorgen _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:16

over het hek slingeren := oh, heb ik u geraakt? sorry!

Ik sleep ze dus mee naar huis en ze gaan thuis in de container.. (terwijl ik in het gras tussen de drollen van een ander doorloop om die van mijn hond te pakken..)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:11

IMJ schreef:
over het hek slingeren := oh, heb ik u geraakt? sorry!

Ik sleep ze dus mee naar huis en ze gaan thuis in de container.. (terwijl ik in het gras tussen de drollen van een ander doorloop om die van mijn hond te pakken..)

Helaas herken ik dit maar al te goed. Het ergste is nog als je er in staat :=