Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Hoe zit het dan met de toppen en het onkruid uit de paardenwei die je mulcht? Die gaan niet rotten/fermenteren maar die drogen op en 'verdwijnen' tussen de overgebleven stengels gras die weer beginnen te groeien. Moet je die mulch allemaal weghalen?
c_alsemgeest schreef:Marije_1997 schreef:Die van mij krijgt zo nu en dan wel wat, (echt zo nu en dan hoor) maar alle paarden daar hebben nergens last van.
Er zijn ook mensen die zo nu en dan wat GHB nemen en nergens last van hebben...
kortom, dat het niet meteen schadelijke effecten laat zien, wil niet zeggen dat het goed/veilig is om te voeren. Waarom zou je het risico willen nemen?
_Penotti schreef:Hier laten we het wel liggen, maar dat is eigenlijk altijd op hun mest plaatsen daar gaan ze dat korte niet eten.
linda_gigant schreef:De prijs voor stomste reactie is voor jou. Ghb is zo geen vergelijking met het proces in gemaaid gras![]()
_Penotti schreef:Ik zal vast wel het stom zijn ja als ik ghb niet begrijp in vergelijking met gemulched gras op een mest plek.
Het valt me op dat er maar rare conclusies getrokken worden de laatste dagen. Tijd voor koeler weer denk ik.
_Penotti schreef:Maar we zijn ondertussen op pagina 4?
Nou ja het zal wel
Stelvio schreef:Zou het in dit geval niet het probleem kunnen zijn geweest dat de hoop gras al was gaan broeien, waardoor/doordat er het fermentatie-proces al aan de gang was in het gras toen het werd opgegeten door het paard?