safina schreef:Ik geloof dat ik geen nacht meer zou slapen als ik dat op m'n erf zou hebben. Doodeng. Ze hebben er voor minder omgelegd.
Voor een horloge, afgelopen week nog........
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humpiedumpie schreef:karuna schreef:In Apeldoorn zit een tweede unit. 120000 kilo coke houdend materiaal gevonden daar. Tot 200 kilo wassen per dag straatwaarde krankjorum. En dat kunnen doen zonder dat iemand het merkt. Hoe dan?![]()
Heb je hier iets van een linkje van?
Cayenne schreef:Volgens veel mensen die hem kennen moet de eigenaar er in geluisd zijn.
Hij zou zijn schuur hebben verhuurd aan mensen die computers reinigen: https://www.destentor.nl/meppel/buurt-i ... ~aa83ce7d/
Lynnepinny schreef:Cayenne schreef:Volgens veel mensen die hem kennen moet de eigenaar er in geluisd zijn.
Hij zou zijn schuur hebben verhuurd aan mensen die computers reinigen: https://www.destentor.nl/meppel/buurt-i ... ~aa83ce7d/
Hoe kan je nou niet weten dat zoiets op je erf staat? Als er 200 kg per dag werd geproduceerd en er zoveel apparatuur in staat, dan zou je toch denken dat er dag in dag uit busjes voor de deur stonden? Heel raar.
bigone schreef:Verkoop van cannabis is legaal , misschien niet in het noorden maar in de rest wel Blussem.
ruitje schreef:tamary schreef:Beter dat de overheid zich eens hard achter de oren gaat krabben over wat er zo mis is met de mensen dat drugs gebruiken onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt. Aanbod kant kan enkel zo groeien als er vraag tegenover staat. Dus wat is er zo mis met onze samenleving dat er naar drugs gegrepen wordt om het leven dragelijk te maken? En waarom is dat zo normaal geworden dat er (zeker in sommige groepen) eigenlijk nauwelijks nog taboe op lijkt te rusten?
Met mensen die drugs gebruiken is dus iets mis en zij vinden het leven ondragelijk?
Humpiedumpie schreef:Nabster schreef:Staat op alle nieuwssites. Google is je beste vriend.
Oh sorry hoor. Ik heb gegoogled maar kan niks specifieks vinden over Apeldoorn.
safina schreef:Ze waren nog maar net begonnen met hun wasserijtje in Nijeveen. https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/162162 ... -houtskool
anjali schreef:tamary schreef:Beter dat de overheid zich eens hard achter de oren gaat krabben over wat er zo mis is met de mensen dat drugs gebruiken onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt. Aanbod kant kan enkel zo groeien als er vraag tegenover staat. Dus wat is er zo mis met onze samenleving dat er naar drugs gegrepen wordt om het leven dragelijk te maken? En waarom is dat zo normaal geworden dat er (zeker in sommige groepen) eigenlijk nauwelijks nog taboe op lijkt te rusten?
Tamary zegt niet dat er iets mis is met mensen die drugs gebruiken,maar dat er iets mis is met de maatschappij, waardoor mensen dit kennelijk nodig hebben. Inderdaad een interessant onderwerp om een studie naar te doen.De enorme hoeveelheden in het bovengenoemde bericht verbazen mij ook. Wie gaan dat dan allemaal gebruiken? Zal wel voor export zijn. Vlakbij de stalling van mijn paard is kortelings ook een (woon)boerderij ontruimd door de politie wegens drugsproductie. Het had mij al verbaasd als ik er langs fietste dat ze steeds enorme hoeveelheden water aan het uitpompen waren.
flooooo schreef:Mindim schreef:Wat ik begrepen het zijn er 11 colombianen opgepakt.
De seksboerderij wasin samenwerking met Saied H, die had nog wel meer op zijn kerfstok dan xtc. Hij is weer op vrije voeten, geen idee of die zaak hier ook aan gerelateerd is.
Serieus, hebben ze die alweer vrijgelaten?