kara schreef:Moet je eigenlijk in wedstrijdtenue en ingevlochten je proefje rijden?
nee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caritas schreef:Dennis schreef:Ik wil misschien een dagpas aanvragen om een keer onder het zadel te starten.
Maar als ik een pas aanvraag en de boel zit dan vol is natuurlijk niet zo handig.
Misschien maar ff afwachten hoe veel events er komen, niet dan kijken of ik een dag, week of misschien wel maand pas doe.
Maar is het niet zo dat je eerst inschrijft voor je de optie van welke pas krijgt?
kara schreef:Oh dat is wel mooi, dus ook geen witte rijbroek
Ergens wel apart dat beschermers niet mogen en wedstrijdtenue niet hoeft...
Kitty schreef:Als het niet voor winstpunten zou zijn, dus bijvoorbeeld in een op zichzelf staande competitie, zou ik het een prima alternatief vinden.
Wel voor winstpunten die in feite gelijk zijn aan de regulier gehaalde winstpunten, vind ik niet oké en te fraudegevoelig. Als je instructeur je paard even goed flink losrijdt en je daarna met behulp van wat gebaren helpt in de proef (want hij staat buiten het filmgebied), kun je vrij eenvoudig een stuk beter presteren dan wanneer je zelf losgereden hebt en je geen hulp van naast de bak krijgt.
Caritas schreef:kara schreef:Oh dat is wel mooi, dus ook geen witte rijbroek
Ergens wel apart dat beschermers niet mogen en wedstrijdtenue niet hoeft...
Dat is m, dacht ik gelezen te hebben, omdat de meesten maar een beperkte tijd op stal mogen zijn. Daarom hoef je ook niet te knotten. Het mag natuurlijk wel. (En voor de B, wat dan met je puntjes voor verzorging van het geheel? Een paard waarbij de manen een eigen leven leiden om maar iets te noemen)
SweetVanille schreef:Klopt, moet niet mag wel. Idd omdat je er maar 2u mag zijn(officieel) em dan geen tijd hebt om alles netjes te hebben EN je paard te rijden.
kara schreef:Voor mij wordt het wel een uitdaging met filmen, vooral dat je niet mag knippen. Bedoel en rondje rond paard en paspoort inzoomen en proefje en dat alles in 1 filmpje zonder te stoppen
Hoe doen jullie dat?
MISTRAL94 schreef:Oké dat zijn dus zelfbedachte regels van stallen. Dat beperkt dus ook bij het rijden van een proefje.
Yvank_ schreef:MISTRAL94 schreef:Oké dat zijn dus zelfbedachte regels van stallen. Dat beperkt dus ook bij het rijden van een proefje.
Joh het is crisis het belangrijkste is nu nou niet het rijden van een proefje. Die regel is om mensen in blokken in te delen dat ze met max 2 tegelijkertijd op stal zijn.
Mooi voor de mensen die dit niet hebben maar veel stallen werken nu wel zo.