Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Inderdaad. Onbekend is onbemind.
En mensen gaan al snel schreeuwen en anderen verwijten maken als het niet in hun eigen ideale wereldje past.
Uiteraard heb je wantoestanden in de paardensport. Maar zeker niet alleen maar in de rensport.
Ook onder gewone hobbelruiters zie je vaak dingen die voor mij grenzen aan mishandeling.
Hier op Bokt komen ook regelmatig zaken voorbij waarvan mijn bek openvalt.
En dan blijkt dat dit door sommigen nog goedgekeurd wordt ook.
Anyway, ik zou heel graag een keer komen kijken als jullie koersen omdat ik het gewoon een hele leuke tak van de sport vind.
Alleen is dat hier nooit om de hoek als ik het goed begrepen heb uit je volgtopic
Loretta schreef:Pandora2 schreef:Inderdaad. Onbekend is onbemind.
En mensen gaan al snel schreeuwen en anderen verwijten maken als het niet in hun eigen ideale wereldje past.
Uiteraard heb je wantoestanden in de paardensport. Maar zeker niet alleen maar in de rensport.
Ook onder gewone hobbelruiters zie je vaak dingen die voor mij grenzen aan mishandeling.
Hier op Bokt komen ook regelmatig zaken voorbij waarvan mijn bek openvalt.
En dan blijkt dat dit door sommigen nog goedgekeurd wordt ook.
Anyway, ik zou heel graag een keer komen kijken als jullie koersen omdat ik het gewoon een hele leuke tak van de sport vind.
Alleen is dat hier nooit om de hoek als ik het goed begrepen heb uit je volgtopic
Omdat de perceptie van wat mishandeling is ook zo enorm verschilt. Dat probleem bestond al lang voordat dierenrechtenactivisten zich op deze schaap organiseerden.