Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Wat gek. Net even gegooglet en zowat alle bekende vlaamse koks hebben varkens of rundsvlees in hun recept staanKan zijn dat dit ergens een streekproduct is
Gini schreef:Mensen die (doods)bedreigingen op het internet uiten heb ik nooit gesnapt. Maar wat ik me wel afvraag is met welke intentie een persoon een bericht als dit (ik heb mijn paard opgegeten) op social media deelt. Is dat omdat ze toch stiekem op voorhand al wist dat het sensatie ging opleveren?
Speculatie natuurlijk, misschien heeft ze het oprecht met de beste bedoelingen gedeeld.
Djali schreef:Mijn schoonouders eten wel eens een kip uit eigen tuin. Vind ik al zo zielig![]()
Maar anderzijds is het vast zooo lekker + je weet dat ze altijd gezond hebben gegeten, lekker buiten gespeeld...
Wellicht dat dat meisje gewoon zo redeneerde met haar gezond boerenverstand.
Maar inderdaad, het had niet op Facebook gemoeten. Dat is volgens mij het storende aan heel het verhaalhet is provocerend, een foto van een schotel paard.
Djali schreef:Mijn schoonouders eten wel eens een kip uit eigen tuin. Vind ik al zo zielig.
Djali schreef:Ik zal het anders verwoorden: een foto van eten van je eigen paard kan mogelijk provocerend zijn voor een bepaald publiek, niet voor iedereen, maar voor sommige mensen wel - zie de reacties![]()
En waarom ik het zielig vind je eigen kip te eten? Tja ik vind het al zielig om een spin of ander insect te dodenwat níet wil zeggen dat ik vegetariër ben. En als mijn schoonouders zo'n kippetje voorschotelen zal ik er zeker wel eens van proeven.