Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:Goed ik zal het wel weer niet goed zien....maar als ik maar 1 x in mijn leven 20 seconden zo op een filmpje zou kunnen staan of überhaupt mijn paard 20 seconden zo aan het lopen zou kunnen krijgen...
Ohhhhh dan zou ik zo gelukkig zijn.
Kabayo schreef:poes schreef:Geen druk wil niet zeggen niet strak e ( even los van deze video hoor).
Ik zelf zet mijn armen strak (dus niet mijn handen) omdat ik zo vast als beton ben in mijn nek en schouderbladen en alles daar haha. Dan ziet het er strak uit. Maar het is niet zo dat ik in de mond zit tegen te werken. En ik kan begrijpen dat als Anky nog een blessure aan haar been heeft (en dus nog op krukken loopt) ze haar been opvangt met bijv haar armen
Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
Anoniemk2 schreef:Commentaar leveren is idd niet verboden, maar als men zelf niet eens bij dit niveau in de buurt komt qua zithouding of rijtechniek. Wie ben jij dan om daar commentaar op te leveren?
knollentuin schreef:Kabayo schreef:Ik zelf zet mijn armen strak (dus niet mijn handen) omdat ik zo vast als beton ben in mijn nek en schouderbladen en alles daar haha. Dan ziet het er strak uit. Maar het is niet zo dat ik in de mond zit tegen te werken. En ik kan begrijpen dat als Anky nog een blessure aan haar been heeft (en dus nog op krukken loopt) ze haar been opvangt met bijv haar armen
Maar als je je dan dus zo vast zet werk je toch tegen ook al trek je niet.
_San87_ schreef:Nynkster schreef:Ik zie de spanning ook.
Soms lijkt het alsof mensen die Olympische spelen gereden hebben vervolgens HET voorbeeld zijn voor de rest van de wereld. Ik denk dat er best kritisch gekeken mag worden, het verandert steeds en er worden nieuwe idealen gezet. Ik vind het zelf ook niet fijn om naar te kijken.
Ach wat een flauw argument. Veel mensen vinden het leuk weer wat te zien van Anky en zien wel dat dit een training is, en dat zij zelf met nogal wat blessures zit waardoor alles er (nog) niet perfect uit ziet.
Anky heeft meer dan genoeg commentaar en kritiek gehad en krijgt dat nog steeds, dus het is absoluut niet zo dat omdat zij OS heeft gereden, zij HET voorbeeld is.
Kabayo schreef:Kabayo schreef:Ik zelf zet mijn armen strak (dus niet mijn handen) omdat ik zo vast als beton ben in mijn nek en schouderbladen en alles daar haha. Dan ziet het er strak uit. Maar het is niet zo dat ik in de mond zit tegen te werken. En ik kan begrijpen dat als Anky nog een blessure aan haar been heeft (en dus nog op krukken loopt) ze haar been opvangt met bijv haar armen
Maar als je je dan dus zo vast zet werk je toch tegen ook al trek je niet.
bigone schreef:Nou ja, an sich kun je daar soms best iets uithalen. Veel, nope dat niet. Paard loop goed, rug iet wat weg gedrukt en achter wat traag. Maar dat kan ook aan de oefening liggen, dan mist ie nog wat kracht.Filmpje van Anky, 20 meter op een paard en de voor en tegenstanders gaan al weer tekeer.
Ailill schreef:Klopt en dat zie je terug, paard heeft er fusiek nog wat moeite mee. Denk niet dat een hoop mensen dit van zo'n hengst en op die leeftijd zouden verwachten, daar komen denk ik de reacties vandaan.
Janine1990 schreef:Fusiek, wat ergAilill schreef:Klopt en dat zie je terug, paard heeft er fusiek nog wat moeite mee. Denk niet dat een hoop mensen dit van zo'n hengst en op die leeftijd zouden verwachten, daar komen denk ik de reacties vandaan.
Dat vind ik dan weer vreselijk tegenvallen van die mensen. Want diezelfden roepen om het hardst dat dieren tijd moeten krijgen. Krijgen ze dat is het weer niet goed.