Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:En dan ook nog de opmerking van hem bij het filmpje: "Eerste keer galop voor deze 3-jarige. Jaja, handen laag. Blablablabla. Doe ‘t me maar na." Kan je vertellen, zijn zat mensen die je het na kunnen doen en ook nog is 100x beter
pmarena schreef:Een rondje jakkeren op een 3-jarige...tja mijn keuze zou het niet zijn om het zo aan te pakken. Inderdaad best knap dat hij boven blijft maar niet echt een goed doordachte actie verder.
Telpeva schreef:Citaat:"Mensen die hier commentaar op hebben, zijn vaak ook de mensen die graag naar het WK Dressuur kijken", gaat de zanger verder. "Waar paarden achter de schermen stroomstoten krijgen om in het gareel te houden
Ben ik de enige die hier nog nooit van heeft gehoord? En varkens die levend worden gekookt? leef ik dan onder een steen of verzint hij ze gewoon ter plekke.
pillow schreef:pmarena schreef:Een rondje jakkeren op een 3-jarige...tja mijn keuze zou het niet zijn om het zo aan te pakken. Inderdaad best knap dat hij boven blijft maar niet echt een goed doordachte actie verder.
Dat hindert dat paard toch helemaal niks die wordt daar echt niet minder van. Wat weer een overdreven reacties hier. De KWPN hengsten hebben vorige maand hun examen afgelegd. Die zijn ook nog maar net 3. Als dat niet zou kunnen zouden ze dat heus niet doen.
Telpeva schreef:Citaat:"Mensen die hier commentaar op hebben, zijn vaak ook de mensen die graag naar het WK Dressuur kijken", gaat de zanger verder. "Waar paarden achter de schermen stroomstoten krijgen om in het gareel te houden
Ben ik de enige die hier nog nooit van heeft gehoord? En varkens die levend worden gekookt? leef ik dan onder een steen of verzint hij ze gewoon ter plekke.