Dorine92 schreef:Ijzers vind ik in principe niet netjes maar een belemmering van het hoefmechanisme dus nee geen ijzers. Ik laat mezelf ook niet 2 keer per jaar checken dus mijn paarden ook niet. Tandarts wel ja. Maar dat is verspreid over het jaar een tientjes per maand. Scheren kan ik zelf met een apparaatje van 10 euro van de lidl. En ja ik rij wedstrijden maar als je beetje bovenin eindigt rij je de kosten ervan er wel weer grotendeels uit. Als ik niet knap kan eindigen ga ik niet weg. Dan beter eerst trainen. Hoef ook niet in de b te beginnen dus dat doe ik ook niet. Mag ook niet trouwens. Maar dat scheelt ook natuurlijk. Beginnen in de Z of ZZ. En ze staan idd aan huis.
Britt doet het waarschijnlijk anders ja. Maar ze noemden in het artikel "gemiddelde prijzen". Nou ik weet niet wie ze daar dan onder rekenen maar er staan ook echt mega veel paarden op weitjes jaarrond. Die mensen halen het gemiddelde keihard omlaag. Daarom vind ik het rare bedragen die ze noemen
Een paard helemaal scheren met een aparaat van de Lidl voor een tientje?? Knap

Daar komt bij een paard thuis hebben ook geld kost. Minimaal 150/175 maand als je het een beetje fatsoenlijk doet