Gert-Jan Bruggink gewond bij ongeval in Weerselo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:22

_San87_ schreef:
bigone schreef:
Had ik van hem niet verwacht, auto zo te zien flink in de prak. Mooi dat hem dat als prof ruiter zeer waarschijnlijk direct in de portemonnee raakt , doet ie het niet nog eens.

Dit idd. Slechtere reclame kun je als persoon afhankelijk van sponsors niet hebben.

Vraag me af of dat in dit geval geldt, aangezien zijn vrouw zijn hoofdsponsor is en zij het af doet als vermoeidheid :(

MarjanB

Re: Gert-Jan Bruggink gewond bij ongeval in Weerselo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 02:31

Nou ja wie weet heeft ie achter de schermen wel gedonder gehad ~~}>

Als ik die BMW zie dan heeft ie em wel echt goed geraakt..

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 03:35

Mercedes MarjanB :D
Maar hij heeft geluk gehad dat hij in een goeie stevige auto zat. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 05:53

MizzMontana schreef:
_San87_ schreef:

Dit idd. Slechtere reclame kun je als persoon afhankelijk van sponsors niet hebben.

Vraag me af of dat in dit geval geldt, aangezien zijn vrouw zijn hoofdsponsor is en zij het af doet als vermoeidheid :(

Hij heeft nog wel wat sponsors natuurlijk, kan me voorstellen dat die hier niet blij mee zijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 05:55

Nope want als ik nu zijn naam hoor denk ik “ Oja die #^+# die dronken tegen een boom reed”

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 06:31

Dit blijft wel even in het geheugen van mensen hangen.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 06:51

Gelukkig geen persoonlijke ongelukken met anderen Alcohol, mobieltjes achter het stuur, bumperkleven , te hard rijden.. We hebben w.s allemaal onze eigen niet helemaal o.k dingen in het verkeer. Ik ken maar weinig mensen die helemaal 'cleen' zijn wat dat betreft. Ik wil niks goedpraten maar gelukkig is het zo afgelopen. Er heeft ook iemand deze week 2 paarden doodgereden en hun ruiters zwaargewond, die was aan het goochelen met zijn mobiel.....................

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:00

Wat ik alleen niet begrijp, is omdat het nu een BN'er/ BP'er is dat er zo'n discussie over gemaakt word.

Als dit een normaal persoon zoals jij en ik was geweest, was het ook super stom en onverantwoord geweest. Alleen was het lang niet zo uitgebreid in het nieuws gekomen.
Niet om dit goed te praten is wat meneer gedaan heeft en maar over andere soortgelijke ongelukken hoor je niet veel :o

En tuurlijk vind ik dat alcohol en drugs en telefoons niet achter het stuur mogen. En een hogere straf op mag staan. Maar om nu iemand zo door het slijk te halen vind ik wel wat ver gaan, maar dat is niet alleen hier maar ook onder diverse FB berichten :o

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:01

Psydoxy schreef:
Misschien moet solliciteren bij het Bavaria 0.0 team :Y)

:D _/-\o_ _O- := := . Die is goed !!

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:04

Iemand die gezopen achter het stuur kruipt mag van mij zoveel mogelijk door het slijk gehaald worden als kan. En de straffen die er op staan gelijk trekken aan poging tot moord. Want uiteindelijk is dat wat een chauffeur doet als hij bezopen in een auto stapt.
Dat er dan geen dodelijk ongeluk komt is gewoon geluk gehad hebben, meer niet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:38

x_Jeanine_x schreef:
Wat ik alleen niet begrijp, is omdat het nu een BN'er/ BP'er is dat er zo'n discussie over gemaakt word.

Als dit een normaal persoon zoals jij en ik was geweest, was het ook super stom en onverantwoord geweest. Alleen was het lang niet zo uitgebreid in het nieuws gekomen.
Niet om dit goed te praten is wat meneer gedaan heeft en maar over andere soortgelijke ongelukken hoor je niet veel :o

En tuurlijk vind ik dat alcohol en drugs en telefoons niet achter het stuur mogen. En een hogere straf op mag staan. Maar om nu iemand zo door het slijk te halen vind ik wel wat ver gaan, maar dat is niet alleen hier maar ook onder diverse FB berichten :o

Een niet bekende Nederlander word ook door het slijk gehaald als diegene dit soort dingen flikt.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:25

Nou, dat denk ik niet als ie alleen zijn eigen auto in de prak rijdt tegen een boom en er zijn verder geen slachtoffers.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:19

Fitzroy schreef:
Nou, dat denk ik niet als ie alleen zijn eigen auto in de prak rijdt tegen een boom en er zijn verder geen slachtoffers.

Tegenwoordig met social media? Er worden er voor minder afverguist :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:40

x_Jeanine_x schreef:

Tja, BN'ers liggen nu eenmaal onder een vergrootglas en hebben een voorbeeldfunctie.

Waar ik me vooral over verbaas is dat dezelfde mensen die hier zo hard oordelen geen enkele moeite hebben met de verbondenheid van een wapenhandelaar aan de sport.

Voor degenen die het volledige artikel trouwens niet konden lezen: zijn vrouw reageerde al voordat ze de informatie had van de politie over het alcoholpromillage.
Het was dus vooral een aanname van haar dat het om vermoeidheid ging.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:44

Daar heb ik wel moeite mee, maar daar gaat het onderwerp hier niet over.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 21:11

Fitzroy schreef:
Tja, op de Masterclass in Tubbergen wordt er altijd wel wat gedronken. Niet handig van hem om dan nog achter het stuur te kruipen maar hij is vast niet de enige. In Twente lusten ze sowieso wel een slokje valt me altijd op.
Beterschap voor Gert-Jan.

Er waren er vast meer die dronken achter het stuur zaten, maar die parkeerden hun auto niet met volle snelheid tegen een boom en hoefden dus niet te blazen/bloed af te staan...

Dronken achter het stuur is echt niet acceptabel, dronken en oververmoeid achter het stuur zo mogelijk nog stommer. Zijn kersverse vrouw had nu ook weduwe kunnen zijn.