Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aadburg schreef:joyce B schreef:Extra inkomsten altijd welkom natuurlijk
Ja, het lid betaalt 2x maar NOC/ NSF geeft ook nog een bijdrage per lidmaatschap aan de sportbonden dus hoe meer lidmaatschappen....
joyce B schreef:Rabobank heeft zich uit veel meer sporten teruggetrokken. Ik heb via zo'n enquêtesite er eens een E quete over in moeten vullen hoe de Rabobank paste bij verschillende sporten. Misschien zijn daar dingen uitgekomen waardoor de Rabobank zich terug heeft getrokken uit die sporten. Ze doen nog wel regionale sponsoring van projecten
Arabesk schreef:De rabo trok zich terug omdat de financiën bij de KNHS niet op orde waren. Het KNHS centrum werd voor een appel en een ei verhuurd aan een fokkerij en er waren wel meer vreemde zaken.
Zonnetje81 schreef:Dat is vergrijzing....minder babys veel ouderen.
Heeft niks met wanbeleid te maken of tijdrovende sport.
Careri18 schreef:Zonnetje81 schreef:Dat is vergrijzing....minder babys veel ouderen.
Heeft niks met wanbeleid te maken of tijdrovende sport.
Je hebt gelijk, het is al laat
Maar ik denk echt dat het ook met de vergrijzing te maken heeft en dat gewoon steeds meer mensen zichzelf liever niet laten beoordelen door een jury, maar thuis in de achtertuin willen trainen.
Careri18 schreef:Maar ik denk echt dat het ook met de vergrijzing te maken heeft en dat gewoon steeds meer mensen zichzelf liever niet laten beoordelen door een jury, maar thuis in de achtertuin willen trainen.
Arabesk schreef:Daar heb ik inderdaad met verbazing naar gekeken; KNHS financiert ritten van topruiters in het buitenland, endurance, inclusief de kosten voor twee grooms. En wat ziet de basissport ruiter ooit terug voor z'n lidmaatschap...? (behalve dat nutteloze tijdschrift dat vooral over dressuur gaat, KNHS vergeet nog weleens dat er méér dan dressuur is, zucht)
Arabesk schreef:Daar heb ik inderdaad met verbazing naar gekeken; KNHS financiert ritten van topruiters in het buitenland, endurance, inclusief de kosten voor twee grooms. En wat ziet de basissport ruiter ooit terug voor z'n lidmaatschap...? (behalve dat nutteloze tijdschrift dat vooral over dressuur gaat, KNHS vergeet nog weleens dat er méér dan dressuur is, zucht)
_San87_ schreef:Lowara schreef:Logisch ook. Zo heeft onze rijvereniging doodleuk ineens ingevoerd dat je 100 euro extra moet betalen plus 20 uur verplicht vrijwilligerswerk per jaar per lid. Anders nog extra 100 euro. Heeft ze veel leden gekost en gaat gok ik dit jaar nog meer leden kosten.
20 uur per jaar is belachelijk veel, ik wil best af en toe helpen en inspringen, maar deze aantallen....
En de gezinnen met meerdere rijdende jonge kids zijn helemaak de sjaak, mag nama 40/60 uur draaien per jaar
Serieus? Lonneker bedoel je? Achterlijk.