Boras schreef:Weet je wat ik triest vind?
Ditgebruiken voor mensen.
Voor mensen die een andere mening hebben dan jij.
En hen ook nog eens walgelijk noemen.
Wat ben je dan zelf, vraag ik me af.
Fijn dat het dier nu dan toch rust wordt gegund, dat het er nog maar lang van mag genieten.
Ik gebruik die smiley en de term 'walgelijk' voor de mensen die er hun missie van gemaakt hebben bepaalde personen in een negatief daglicht te stellen. Voor deze personen kan Gal niets goed doen, als hij zijn paarden rijdt dan doet hij dat niet goed en beschuldigen ze hem van mishandeling, als hij zijn paard een bitloos, ijzerloos en met een lekker vachtje op de wei zet is dat ook niet goed. Continu zijn het dezelfde personen die Gal op niet mis te verstane wijze afbranden. Als hij nu zou stoppen met de sport en zijn paarden in een paddock paradise gaat houden dan weten ze nog steeds iets te vinden om te zeiken. Voor deze mensen is Gal een gemakkelijk pispaaltje want hij reageert zelf niet terug, ik vraag me af of deze mensen de teksten die ze vanachter hun veilige toetsenbordje ook op de man af tegen hem zouden zeggen maar ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Vindt je dat zelf ook niet erg gemeen? Er wordt niets constructiefs gemeld, er wordt alleen gezeken. Tja, sorry ik vind dat om te kotsen om eerlijk te zijn. Jij vraag je af wat ik zelf ben als ik onredelijk zwart maken walgelijk vind. Dat vind ik dan weer een bijzondere vraag en dat toont mij toch wel dat je het niet helemaal begrijpt.