Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal de volgende keer met mijn paard even rondjes rennen door hun achtertuin en alle plantjes vernielen. Of is dat onbeschoft? Ik wil namelijk mijn hobby uitoefenen en sorry als ik daarmee in jouw tuin terecht ben gekomen. Schade vergoeden? Waarom?
JMJ schreef:Ik snap niet dat het bij wet toegestaan is om andermans privé terrein te gebruiken om je bedrijf te kunnen uitoefenen. Als die ballonnen onbestuurbaar blijken, dan moeten ze aan de grond blijven. Maar kennelijk zijn ze prima te sturen, ze mogen niet in de buurt van vliegvelden, militaire objecten en residenties van het koningshuis komen.
En als je op voorhand weet dat je een noodlanding gaat maken, dan dien je bij voorbaat al niet op te stijgen.
NatasjavE schreef:Nou het seizoen is weer open he.
Waar kon je te laag vliegende ballonnen ook al weer melden?
Net zeer laag over ons huis hier...
Ricie schreef:Het Seizoen is al ff bezig hahaha, maar dat zal vast ergens bij de KNVVL zijn...

Rebecca schreef:Mwah ze zijn zo weer voorbij , met het evenement in mijn dorp elk jaar gingen er vaak geneog ballonnen laag bij mijn ouders over de tuin heen . Ik heb er niet een probleem mee , ze zijn zo weer weg
. Ik zou het ook niet fijn vinden wanneer ik in mijn omheinde tuin aan het zonnen ben en van boven begluurd wordt. Ineke2 schreef:JMJ schreef:
Als je bewijs heb (bv gefilmd) bij de politie.
Hoezo? Het is niet verboden, dus politie kan er weinig mee.
Kuggur schreef:Wat een absurde redenatie; "tsja, ik kan mijn voertuig niet besturen, dus ik mag overal landen"....![]()
Die knakkers moeten wel een fantastische lobby hebben dat ze hier mee weg komen...
Ricie schreef:Kuggur schreef:Wat een absurde redenatie; "tsja, ik kan mijn voertuig niet besturen, dus ik mag overal landen"....![]()
Die knakkers moeten wel een fantastische lobby hebben dat ze hier mee weg komen...
Tsjaaa, daar kan je het idd niet mee eens zijn en lang discuseren. Maar das gewoon bij wet geregeld dat het ten alle tijden een noodlanding is. En die mogen overal uitgevoerd worden. Kan de frustratie wel snappen, maar daar zal weinig aan te veranderen zijn....
Ricie schreef:Kuggur schreef:Wat een absurde redenatie; "tsja, ik kan mijn voertuig niet besturen, dus ik mag overal landen"....![]()
Tsjaaa, daar kan je het idd niet mee eens zijn en lang discuseren. Maar das gewoon bij wet geregeld dat het ten alle tijden een noodlanding is. En die mogen overal uitgevoerd worden. Kan de frustratie wel snappen, maar daar zal weinig aan te veranderen zijn....