Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carol_Beer schreef:Gewoon al die beesten lekker vetmesten daar, hebben ze een lekker leven in "de natuur" en wij lekker puur en gezond wildvlees zonder hormonen en troep. Beter idee lijkt me.
Fennadev schreef:Het afschieten van de magerste dieren gebeurt ook. Alleen in oktober/november staan ze allemaal nog moddervet dus dan zie je niet welke de zwakkeren zijn. Ik vind het idee van de hengstenkudde zonder merries nog altijd het beste.
SparklingApp schreef:Partij voor de dieren zou beter partij voor het milieu ofzo kunnen heten, volgens mij is Wilders de enige die er werk van heeft proberen te maken omdat hij het lijden van de dieren niet vond kunnen.. maar doordat zoveel mensen bij voorbaat al tegen Wilders zijn komt hij hiermee ook niet ver.
Cowgirl schreef:Fennadev schreef:Het afschieten van de magerste dieren gebeurt ook. Alleen in oktober/november staan ze allemaal nog moddervet dus dan zie je niet welke de zwakkeren zijn. Ik vind het idee van de hengstenkudde zonder merries nog altijd het beste.
Daarom moet je aan het eind van het seizoen gewoon ruimen.
Of om het jaar bv de groep halveren. Dit geld in mijn ogen voor alle dieren die daar lopen. 4000 herten...sodeju zeg.
Iemand zou staatsbosbeheer moeten aanklagen wegen gebrek aan verzorging van zijn dieren.
Het is gewoon pure mishandeling. Partij voor de Dieren is helemaal een aanfluiting.
aikon schreef:Macs ze zijn met 1 kudde van 20 paarden begonnen, er is sinds dien geen nieuw bloed bijgekomen. Er is dus al inteelt daar.
Macs schreef:Carol_Beer schreef:Gewoon al die beesten lekker vetmesten daar, hebben ze een lekker leven in "de natuur" en wij lekker puur en gezond wildvlees zonder hormonen en troep. Beter idee lijkt me.
Best een goed idee. Alleen zit er in geen enkel stukje vlees toegevoegde hormonen hoordat is allaaang verboden.