'Zo gek van dieren dat haar man pas op de derde plaats komt'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:35

Ik vind 1e plaats zo'n groot woord. Misschien is passie/hobby een beter woord?
Je kiest voor elkaar en neemt elkaars hobby's/passie voor lief. Anders moet je niet aan elkaar beginnen.
Je leeft samen en de ene spendeert bijvoorbeeld een zaterdag aan de auto's de ander aan de paardjes. Of soms samen, geven en nemen noem ik dat :)
De een houdt weer van vissen, de ander van voetbal. Als je dat van elkaar weet dan accepteer je dat. Wil je dat niet? Of zie je het niet zitten, dan moet je niet aan elkaar beginnen. Je kunt niet eisen dat iemand om jou zijn hobby's opgeeft. Dat vind ik egoïstisch. Je kan elkaar misschien een beetje erin sturen, maar niet verbieden.
Geven en nemen. En een soulmate zou helemaal geweldig zijn, samen je passie delen. *\o/*

In het filmpje vind ik er alles eigenlijk best heel gezellig uit zien. Lekker penny, ik houd daar wel van. :')

SinneJ

Re: 'Zo gek van dieren dat haar man pas op de derde plaats komt'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:37

Ik heb geen idee in hoeverre het echt wetenschappelijk onderbouwd is, maar ik kwam dit net tegen op facebook en het past perfect binnen dit thema:

"Onderzoek: vrouwen voelen een sterkere band met de hond dan met hun eigen vent"
link: https://www.famme.nl/honden-onderzoek1/

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:13

Wow, we zitten bokt en vallen wel over de roze bank, de volgorde van liefde, de stalling, maar niemand die wat zegt over het overgewicht van het paard :') moest niet gekker worden hierzo! :+ ;)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:41

Ik zou goed haar kunnen zijn! Het is niet zo dat ik zeg van mijn paard ataaf op 1 en jij op 2. Ik hou van allebei evenveel. Maar ik voel me wel verantwoordelijk om meer voor mijn paard te zorgen, die kan immers niet zelf zijn stal open doen en lekker gaan wandelen. Mijn vriend weer dit en accepteert dit. Mocht het ooit uitgaan en krijg ik een nieuwe vriend wordt wel subtiel duidelijk gemaakt dat mijn paard ook (genoeg) aandacht verdient, zo niet dan gaat het niet werken.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:40

Zimbabwe, het viel me wel op toen ik het filmpje bekeek, maar dacht bij mijzelf. Die wordt veel vertroeteld. :')

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:42

Wil steeds het filmpje bekijken maar het geluid doet het niet? Meer mensen last van?