Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissapupa schreef:
Lynn_Nikita schreef:Geen haar op mijn hoofd dat ik nu met trailer ga rijden. Ik moet wel zeggen dat ik op fb ook meerdere zag ivm wedstrijd en het vanmorgen fijn weer was tot 10 uur. Ineens sloeg het om en binnen 20 min. Was alles wit.
Kabayo schreef:Code oranje word al gegeven bij 1 vlok. Vandaag ook. Was hardstikke groen bij ons
Kabayo schreef:Ineke2 schreef:
Ehm maar jij zit in het noorden waar het laatste sneeuw valt vandaag. ( de buien trokken van zuid-west naar het noorden... dus ja jullie veel minder of geen sneeuw. Heel logisch hoor als je het weerbericht had gevolgd
Ik heb de hele dag het werrbericht gevolgd en het sneeuwde wel degelijk vanaf 12 uur. Maar niks bleef liggen en het was al helemaal niet glad
Kabayo schreef:Code oranje word al gegeven bij 1 vlok. Vandaag ook. Was hardstikke groen bij ons
Richtje schreef:Ik reed achter deze combinatie toen het gebeurde. Ze reden heel rustig op een rechte weg toen de combinatie door de gladheid opeens begon te slingeren. Auto en trailer gleden een tegengestelde kant op en het kon niet meer gecorrigeerd worden. De auto eindigde tegen een boom en de trailer op zijn kant.
Gelukkig zijn zowel paard als bestuurder en passagier er goed uit gekomen.
tine10 schreef:Kabayo schreef:Code oranje word al gegeven bij 1 vlok. Vandaag ook. Was hardstikke groen bij ons
Precies dit! Zo vaak klopt er geen bal van die codes. Hier was vandaag niets aan de hand. Je kunt ook gewoon je verstand gebruiken en je tempo een beetje aanpassen. En andere weggebruikers... tja, dan moet je beter maar helemaal de weg niet meer op gaan. Die kunnen altijd voor ellende zorgen.