Poëtin paard van 2,5 miljoen euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:54

chantal_cs schreef:
Op dat filmpje zit Tosca Visser op dit geweldig mooie paard.

In d'r dromen misschien Verward

Kathrin Meyer zu Strohen was de amazone op de video van Verden hoor...

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:11

ik vind het eigenlijk een beetje raar. ook al zou ik een paard van bijv. anky kopen dan nog ben ik niet beter dan nu. ik moet nog veel leren. met elk paard. zij dus ook. anders hadden we allang van haar gehoord.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:08

Achja sjongejonge.. íemand moest dat paard toch kopen, das toch geen zonde, het was toch een veiling! Als nou iemand zonder ambitie dat paard gekocht had, was het dan wel goed? En geef maar toe, iedereen wil Anky wel een keertje voorbij rijden *LOL*
Ohnee, ze zei: ik gá anky voorbij rijden, nouja lekker ambitieus toch.. Het begint met ambitie!! Jullie zijn zeker jaloers Tong uitsteken , ik ook hoor!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:50

mooi paard ik zou coby er wel op willen zien die vind ik echt goed...

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:10

Lenn schreef:
Achja sjongejonge.. íemand moest dat paard toch kopen, das toch geen zonde, het was toch een veiling! Als nou iemand zonder ambitie dat paard gekocht had, was het dan wel goed? En geef maar toe, iedereen wil Anky wel een keertje voorbij rijden *LOL*
Ohnee, ze zei: ik gá anky voorbij rijden, nouja lekker ambitieus toch.. Het begint met ambitie!! Jullie zijn zeker jaloers Tong uitsteken , ik ook hoor!

Wat heb je een gelijk, Lenn.
Op Anky schijnen er ook veel jaloers te zijn. Scheve mond

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 08:40

wat zou ik met 2,5 miljoen doen Verward

als eerste een huis kopen, met een verwarmend zwembad
met een schuurtje, 3 of 4 stalletjes der in, een binnenbak, buitenbak,
stapmolen, spullen voor de ponys, spullen voor mezelf, en een bana nemen, nou, en dat gooi je dan weg om eventjes anky van grunsven te verslaan

nee, geef mij dat bovenstaande maar, als je je geld toch weggooit(als het ware dan he)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 11:55

Pff ben nou niet echt onder de indruk van dat filmpje! Ok de gangen zijn leuk, maar ze rijdt haar alsof ze een aanloop aan het nemen is voor een springparcours, plus dat ze niet echt rustig met haar handen is

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:25

asjoe4ever,
ik denk echt wel dat deze mensen dat allemaal al hebben...

Baytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:45

...kan iemand zich Mirte nog herinneren, de jongedame die een jaar geleden naar Duitsland is vertrokken omdat haar opa was overleden en zij "het bedrijf"moest helpen runnen? zij had dezelfde foto in haar profiel staan als op de eerste pagina van dit topic...zou Poetin hiervandaan komen?...

Jamuggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:01

Mooi paardje is het opzeker. Maar daarmee Anky verslaan.
Je moet dan echt heel goed zijn. Na jaren trainen mag mijn tante eindelijk Grand Prix gaan rijden. Maar die heeft geen paard voor 2,5 miljoen euries gekocht.
Ze kocht een paard met scheve voeten, die niemand wilde hebben. En nu is het een geweldig beest dat alles kan. En dat terwijl ze helemaal in de L begonnen zijn. En zo oud is het beestje nog niet. bijna 11........

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:32

is het 2,5 miljoen frank?
of 2,5 miljoen euro?

Verward

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:41

Euro

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:51

Wat een hoop geld zeg!!
Ik zou nooit zoveel kunnen opbrengen voor een paard,
zie dat ie morgen dood ligt in zen stal, heb je er niks meer aan!! Scheve mond
En ik kan het mij al ook niet betalen 2,5 miljoen EURO Verward
Dat vind ik echt overdreven veel!! Schijnheilig
Nou ja, dat was effe men mening,
verder wens ik de nieuwe eigenares Patty veel succes met Poëtin!!
OK dan!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:08

Suzan schreef:
Een aantal jaren geleden reed er een Duitser (een man, maar weet zijn naam niet) met een voormalig politiepaard, dat hij destijds voor 5000 mark gekocht had mee in de Grand Prix! Om maar even het andere uiterste te noemen.

Klaus Balkenhol?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:16

*Kots* Die mensen zijn wal-ge-lijk! Zo verwaand kwamen ze laatst over op een tv programma, nou dan weet ik genoeg hoor.
Mijn pa zei al: "Oh, daar hebben we weer een uit de hoogte gevallen trut die met een goed paard Grad-Prix denkt te halen."

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:50

Ik vond het paard er heel goed uitzien, maar het rijden was zeker nog niet perfect. Het lijkt me dat de merrie het talent alleszins heeft, maar dat er nog heel wat werk is voor het er ook uit zal komen. En idd, die amazone hield haar handen daar niet echt rustig.. Leek mij een beetje op trekken op sommige momenten.
Was die galop niet wat snel ook?

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:33

Ik ken anders maar weinnig mensen die echt perfect op hun paard zitten, vooral als ik bij ons op de manege kijk.

Ik dacht dat dit er al heel aardig uitzag trouwens.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:41

Er is niemand die echt perfect zit hoor..

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:48

chantal_cs schreef:
Het kan niet missen dat Tosca Visser op Poetin rijdt in het filmpje (en ze zit er trouwens ook op op een van de foto op de vorige pagina)!
Tosca woont dicht bij mij (ook in Gorssel) ik ken haar dus ook wel! Yeetje wist niet dat ik bij zo'n duur paard in de beurt heb gewoond....

Tosca Visser rijdt niet op dat paard in dat filmpje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:27

Wie kent die patty eigenlijk? Ik heb in een ver ver verleden met een patty v.d zwan en haar zus die ouder was voor de LRV gereden vroeg me af of het de zelfde waren.Ze kregen toen als ze geen winst punten reden iedere keer een ander pony.
Ik vind het wel een mooi paard bijna net zo mooi als die van mij Haha!

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:51

Wat een rare knik heb dat paard steeds in zijn hals als hij loopt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:55

Baytje schreef:
...kan iemand zich Mirte nog herinneren, de jongedame die een jaar geleden naar Duitsland is vertrokken omdat haar opa was overleden en zij "het bedrijf"moest helpen runnen? zij had dezelfde foto in haar profiel staan als op de eerste pagina van dit topic...zou Poetin hiervandaan komen?...

ja, die herinner ik me zeker nog wel. Ik ga eens even wat oude topics opsnorren van haar.

/add
kan er niets over vinden in haar berichten (heb ze ff snel gescand). Jammer, ik ben nu wel reuze nieuwsgierig

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:33

Baytje schreef:

Ja die foto lijkt er idd op, maar het is een andere. Op dat paard op die foto zat ze zelf en dit is volgens mij een ander meisje.

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 08:21

Allereerst ben ik verbaast dat mijn NIEUWS topic is geplaatst.
Maar ben super blij dat ik een nieuws topic heb kunnen plaatsen

Ik heb het filmpje gekeken.

Het is op zich een mooi paard.

Vind de stap een beetje kort, en de galop niet echt bijzonder.

Maar het is verder wel een mooie merrie.

Wie IK erop zou willen zien.

Marlies van Baalen *LOL*

Ik denk dat die het heel ver zou schoppen.

Vind het overigens wel leuk dat we een Duits paard naar Nederland hebben gehaald.
Want zoals meerdere het al zeiden, de Duiters pikken al onze paarden in en ze winnen dan nog ook Ach gut

Nou de tijd zal het leren of Patty het gaat halen met Poëtin.

Rosemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 08:24

Ik hoop voor Patty dat het haar lukt, maar ik weet uit ervaring dat je als ruiter wel aansluiting moet vinden met je paard en niet 3 klasses minder moet zijn.

Ik vind trouwens ook dat het paard een rare knik in de hals heeft. Misschien nu al de dressuur-blesure door achter de loodlijn te laten lopen?

Ik vraag me wel af waarom het paard verkocht is. En dan nog via een veiling waarbij je niet weet wie of wat het paard koopt.