chantal_cs schreef:Op dat filmpje zit Tosca Visser op dit geweldig mooie paard.
In d'r dromen misschien

Kathrin Meyer zu Strohen was de amazone op de video van Verden hoor...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ik ook hoor! Lenn schreef:Achja sjongejonge.. íemand moest dat paard toch kopen, das toch geen zonde, het was toch een veiling! Als nou iemand zonder ambitie dat paard gekocht had, was het dan wel goed? En geef maar toe, iedereen wil Anky wel een keertje voorbij rijden
Ohnee, ze zei: ik gá anky voorbij rijden, nouja lekker ambitieus toch.. Het begint met ambitie!! Jullie zijn zeker jaloers, ik ook hoor!
chantal_cs schreef:Het kan niet missen dat Tosca Visser op Poetin rijdt in het filmpje (en ze zit er trouwens ook op op een van de foto op de vorige pagina)!
Tosca woont dicht bij mij (ook in Gorssel) ik ken haar dus ook wel! Yeetje wist niet dat ik bij zo'n duur paard in de beurt heb gewoond....
Baytje schreef:...kan iemand zich Mirte nog herinneren, de jongedame die een jaar geleden naar Duitsland is vertrokken omdat haar opa was overleden en zij "het bedrijf"moest helpen runnen? zij had dezelfde foto in haar profiel staan als op de eerste pagina van dit topic...zou Poetin hiervandaan komen?...
Baytje schreef:...kan iemand zich Mirte nog herinneren, de jongedame die een jaar geleden naar Duitsland is vertrokken omdat haar opa was overleden en zij "het bedrijf"moest helpen runnen? zij had dezelfde foto in haar profiel staan als op de eerste pagina van dit topic...zou Poetin hiervandaan komen?...