Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hengstveulen schreef:Hum hum....ECHA is niet gestopt en overgenomen door het ZSSE omdat de afstamming van 7 bonte hengsten niet klopten hoor! ECHA is doordat er door het bestuur geld gejat had uit de kas en sjoemelde met paspoorten en dergelijke stop gezet.....ZSSE is een nieuw stamboek voor bonte paarden die zich ver houd van het ECHA
SaraViavia schreef:Ik heb een Fries x Tinker van Steelstables uit hetzelfde jaar als Mocart, maar kocht hem als BP. Niet door Steelstables trouwens, maar voelde me later wel ge..... Nu maakt het voor mij niet uit, want paard hoeft niet naar de keuring o.i.d, maar past wel in het plaatje van dit verhaal. @Igniss bedreigd door de huidige eigenaar van Mocart of ?
NatasjavE schreef:SaraViavia schreef:Ik heb een Fries x Tinker van Steelstables uit hetzelfde jaar als Mocart, maar kocht hem als BP. Niet door Steelstables trouwens, maar voelde me later wel ge..... Nu maakt het voor mij niet uit, want paard hoeft niet naar de keuring o.i.d, maar past wel in het plaatje van dit verhaal. @Igniss bedreigd door de huidige eigenaar van Mocart of ?
Dus je paard is gefokt door Steelstables maar je hebt hem elders gekocht?
Even een andere vraag...een Barock Pinto kan toch een Fries x Tinker zijn? Of niet?
NatasjavE schreef:SaraViavia schreef:Ik heb een Fries x Tinker van Steelstables uit hetzelfde jaar als Mocart, maar kocht hem als BP. Niet door Steelstables trouwens, maar voelde me later wel ge..... Nu maakt het voor mij niet uit, want paard hoeft niet naar de keuring o.i.d, maar past wel in het plaatje van dit verhaal. @Igniss bedreigd door de huidige eigenaar van Mocart of ?
Dus je paard is gefokt door Steelstables maar je hebt hem elders gekocht?
Even een andere vraag...een Barock Pinto kan toch een Fries x Tinker zijn? Of niet?