Mooi voorbeeld weer van hoe de media werkt. Ook duidelijk dat niet alle bronnen betrouwbaar zijn.... maar welke? dat blijft de mooie vraag. Want nu vertelt De Hoefslag dus wel de waarheid?
Je zou zeggen dat als ie er echt op had gezeten daar echt wel beeldmateriaal van was uitgelekt al dan niet opzettelijk. Ik denk dat dit een gevalletje is, als het te mooi klinkt om waar te zijn...
wat een stof doet dit weer opwaaien belachelijk en als het waar is ik hoop dat Edward genoten heeft van zin ritje
Ketaki
Geplaatst: 11-09-17 22:00
yfkelover schreef:
wat een stof doet dit weer opwaaien belachelijk en als het waar is ik hoop dat Edward genoten heeft van zin ritje
zoals de hoefslag meldt, klopt het verhaal van geen kant.
spatter
Geplaatst: 12-09-17 14:53
Ach, ergens hoop ik dat Edward hem weer eens gereden heeft. Dat ze samen genoten hebben van hun ritje. Misschien toch fijn voor beide na alle ellende rond en na de verkoop.
Misschien was het helemaal niet de bedoeling dat het naar buiten kwam en wordt het nu ontkent.
Riel
Geplaatst: 12-09-17 18:32
Op zich maakt het allemaal niet uit. Of Edward hem heeft gereden, of de kleinkinderen van Paul, of ... . Het voornaamste is dat Totilas het goed heeft daar
onpaard
Geplaatst: 12-09-17 18:57
Tazzey schreef:
Misschien is het handig om voortaan de bronnen te controleren alvorens een stukje riooljournalistiek te delen?
Hier ben ik het helemaal mee eens.
emil01
Geplaatst: 12-09-17 19:04
Piekosjj schreef:
emil01 schreef:
Misschien even checken bij Edward?
Ja, bel 'm effe. Hij woont niet zo heel ver van hier, ik zal wel even vragen of ik op de koffie kan komen