Springpaard van 200.000 euro ingeslapen na ongeval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Igniss

Re: Springpaard van 200.000 euro ingeslapen na ongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 23:10

Denk ookal remt een vrachtauto vanuit zichzelf dan heeft het nog weinig nut. Een volgeladen(dus zware) Vrachtauto glijd zo ver door dat een ongeluk nog onvoorkombaar is helaas.

Maar wat erg voor alle betrokkenen zeg, ik vind met een trailer op de weg doodeng altijd.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 23:19

belle_boef schreef:
IHN schreef:
Maar wat heeft drukte in het verkeer te maken met appen en bellen? Juist doordat het druk is op de wegen zou he met he tengels van dat ding moeten afblijven.

Ook als het rustig is moet je er vanaf blijven. Feit blijft dat mensen niet kunnen appen en opletten op de weg tegelijk.

Ja eens. Maar ik reageerde op de conclusie die werd getrokken dat iemand het wel snapte doordat het steeds drukker werd.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 06:55

Dan heb je mij misschien verkeerd begrepen

Ik haf het over het feit dat er steeds meer ongelukken gebeuren, en dat is wel begrijpelijk met al die drukte. Ik had het niet over een mobiel
En het is helemaal geen conclusie. Het is mijn mening

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:25

Kabayo ik weet nieteens of ik op jou reageerde...er was iemand die aangaf dat het logisch was want hetsteeds drukker op de weg werd en dat ze zich er daarom niet meer over verbaasde als iemand langsreed.
Ik vroeg me daarom af wat drukte met appen te maken heeft.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:29

Dat was ik en dan heb je mijn berichten niet goed gelezen

Maar fijn dit is een zinloze discussie

Sterkte voor de eigenaren, arm paard

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:09

Chasey schreef:
beatje schreef:
Er moet echt dringend iets gebeuren aan vrachtwagens en hun bestuurders.Niet alleen trailers maar ook andere automobilisten worden toch steeds dodelijk getroffen door vrachtwagens die op file's rijden.

Ja idd. Het valt op dat het wel vaak gebeurd de laatste tijd.

Maar ik zie ook veel chauffeurs gewoon lekker appen.

Enig idee hoeveel autobestuurders de rode kruizen boven de weg niet eens zien? Ook genoeg die niet bezig zijn met andere dingen, maar men kijkt tegenwoordig niet meer. Het lijkt wel of iedereen op de automatische piloot in zijn auto zit. De stoplichten op kruispunten hier in het dorp worden masaal genegeerd als ze al op rood staan. Haaientanden op het wegdek staan er blijkbaar om de juiste weghelft aan te geven want ook die functie wordt masaal genegeerd.

Verschrikkelijk als dit je overkomt, ongeacht de waarde van het paard.

falcobonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:17

vreselijk er moet inderdaad wat gebeuren aan de bestuurders van vrachtwagens, misschien hebben ze onderweg wel gedronken? |(

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:36

falcobonny schreef:
vreselijk er moet inderdaad wat gebeuren aan de bestuurders van vrachtwagens, misschien hebben ze onderweg wel gedronken? |(

Serieus wat een belachelijke aanname!!
Het is een ongeluk!!
Denk toch een na voordat je onzin gaat roepen.
Ja overal heb je rotte appels maar dat geldt ook voor de niet beroepschaufeurs

Aparte eerste post ook

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:54

falcobonny.... doe effe normaal ! kun je net zo goed over automobilisten zeggen.....

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:09

Kabayo schreef:
Als mensen even goed kijken en lezen gaar het om een auto ambulance. Geen vrachtwagen. En die ienieminie remlichtjes op een trailer valt echt niet op in een hoge vrachtwagen.

Super erg ongeluk.. Ook al was het paard een dubbeltje waard ;(

Idd, geen vrachtwagen.
Desalniettemin is het een treurig ongeluk :(

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:45

Arm, arm dier. Ik zet altijd mijn alarmlichten aan als ik de laatste ben in een file of gewoon langzaam rijdende rij. Altijd, ook zonder trailer.

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 12:55

Goh, familie Bokt weet alles weer beter...
Jullie was dit zeker allemaal niet overkomen. Want jullie hele leven doen jullie volgens het boekje; "Ik ben perfect".

Walgelijk sommige reacties, blijf lekker vanaf je pc commentaar op alles leveren....Om te janken dit zeg..

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 13:10

Kabayo schreef:
Dat was ik en dan heb je mijn berichten niet goed gelezen

Maar fijn dit is een zinloze discussie

Sterkte voor de eigenaren, arm paard

Nog even teruggelezen. Ik word seniel :( je hebt gelijk.

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 13:48

Wij reden langs het ongeluk. Mijn tante heeft het paard zien liggen ;( het enige wat ik zag was dat ze een ander paard weer op de trailer zette dit ging erg moeizaam. Het zag er allemaal verschrikkelijk uit en ik kreeg echt overal kippenvel. Het zal je maar gebeuren. Het was daar echt een chaos en de file was wel 20 km lang.. verschrikkelijk Y;(

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 06:23

Ongelukken van deze aard zullen altijd blijven gebeuren..het blijft allemaal mensenwerk!
Ik doe standaard alarmlichten aan op de snelweg bij filegevaar, houdt ook altijd rechts aan ( bij file) en probeer zoveel mogelijk het achterop komende verkeer in de gaten te houden zodat ik ( als ik t niet vertrouw) uitwijk naar de vluchtstrook.. heb ik helaas al een aantal keren moeten doen!
Dit blijft het risico als je met je paard de weg op gaat! Ben bang dat het niet te voorkomen is..