Heel, heel veel sterkte voor jullie allemaal. Dat jullie dochtertje er zonder grote gevolgen doorheen komt en dat jullie als ouders dit een plekje kunnen geven. xxx
Wat een super nare ervaring, dit wens je niemand toe. Heel veel sterkte Annebee!
pien_2010
Geplaatst: 10-07-17 15:56
Wat erg. Annebe heel veel sterkte, hopelijk gaat het spoedig beter met je dochtertje. Een naar ongeluk zit in een klein hoekje. Verwijt jezelf helemaal niets, helaas gebeuren deze dingen zonder dat iemand hier ook maar iets aan kan doen.
Oh ik snap het wel Annebe... als ik je laatste berichten zie dat je best wel angstig was de laatste tijd, net nog begonnen met menlessen, met deze pony wellicht.... kan me dan wel een situatie voorstellen waarin je er al geen lekker gevoel bij had maar je je niet wilt "aanstellen" en dan gaat het toch fout...verdorie zeg wat ongelukkig.....
Heel hard duimen dat je kleine meid weer helemaal terug veert en je het schuldgevoel los kan laten want dat dit gebeurde is ontzettende domme pech...
dravergekkie
Geplaatst: 10-07-17 19:17
Annebe heel veel sterkte voor jullie en jullie dochter
Beterschap en sterkte voor jullie alledrie! Wat een heftig ongeluk . Ik heb in het verleden regelmatig meegereden als groom met een huifkar en niemand droeg dan een cap. Dit zet me wel aan het denken. Wat als... brrr. Ik hoop dat Linge ook de komende nacht goed doorkomt en volledig mag herstellen!
De zuster is bekend met de reacties die zij vertoond. Onrustig, strekken, woelen enz. Dus ik denk dat we voorzichtig kunnen zeggen dat ze echt de goeie kant op gaat. Zuster zei dat de druk op haar hersenen nu het grootst was.
Edit: De onrustige periodes worden frequenter en langer. Het tandenknarsen is heel intens. Ondanks de goede berichten vind ik deze periode eng en niet leuk!
Linge is hier in goede handen... maar ooh wat is dit slopend voor ons allemaal.
Wat ontzettend heftig voor jullie om mee te maken. Wens jullie heel veel sterkte en vooral een heel goed herstel voor je dochter
spatter
Geplaatst: 10-07-17 22:34
Kom maar gauw met een adres, had er ook aan gedacht maar nog niet durven vragen.
Heel veel sterkte, hopelijk snel ietsje beter, duimen draaien voor de kleine meid
Met je man ook redelijk?
Majabeestje
Geplaatst: 10-07-17 22:35
Och, wat naar om je meisje zo te zien 'worstelen'. Het is fijn om te weten dat het een goed teken is, maar het blijft natuurlijk ontzettend spannend en het 'hoort' niet.. je kind, met haar kleine lijfje zo aan het vechten om weer beter te worden.
Als je het vervelend vindt om het adres hier neer te zetten dan mag je hem mij ook pb-en, dan kunnen de mensen die een kaartje willen sturen mij een pbtje doen en stuur ik het adres. Kan me voorstellen dat je daar zelf nu niet mee bezig wil en kan zijn. Kijk maar.