Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LottieLover schreef:Paardje heeft ook een fb pagina, angel marie the three legged mini. Heel veel mensen reageren dat het heel goed is wat ze doen en respect enz... je hoeft toch niks van paarden te weten om te zien dat diet dieronterend is?
Koper schreef:LottieLover schreef:Paardje heeft ook een fb pagina, angel marie the three legged mini. Heel veel mensen reageren dat het heel goed is wat ze doen en respect enz... je hoeft toch niks van paarden te weten om te zien dat diet dieronterend is?
Ik heb eens een kijkje genomen en begrijp ik nou goed dat ze dat arme dier van Maine naar Californië en weer terug naar Maine en dan naar Virginia hebben gesleept?
Tyrcanol schreef:Ik heb het filmpje weggeklikt..
Verschrikkelijk, vind het pure dierenmishandeling.Kabayo schreef:Net zoals cushing medicijnen.
Ten eerste wat hebben cushing medicijnen er mee te maken?
Ten tweede wat is er mis mee?
Tyrcanol schreef:Dat is toch totaal niet vergelijkbaar kabayo? Of vind jij alle mensen die hun cushing paarden medicatie geven ook dierenmishandelaars??
Chasey schreef:Ik heb even op youtube naar nog wat paarden met protheses gekeken. Maar voor een paard vind ik het niet geschikt.
Een hond of kat met 3 poten redt zich wel. Maar een paard is toch een heel ander verhaal.
Zag nog wat andere gevallen op yt voorbij komen. Vond het maar niks.
Tyrcanol schreef:Dat is toch totaal niet vergelijkbaar kabayo? Of vind jij alle mensen die hun cushing paarden medicatie geven ook dierenmishandelaars??