Spookrijder schept twee ruiters te paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:22

In de officiële video die al een aantal dagen rond gaat op Facebook zie je de bestuurder nog aan komen lopen .
Duurt wel even en die komt op zijn gemak aangelopen ...
naar ongeluk bizar dat het slechts lichte verwondingen zijn

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:26

Toydoll schreef:
Op de feestboek van de 'manege' waar ze vandaan komen staat dat de vrouw met het vosje, samen met het vosje, 2 dagen later weer naar buiten is gegaan. Misschien juist om angst te voorkomen ofzo?

De bonte hersteld volgens die zelfde facebook prima en de rijder daarvan is flink beurs (goh) maar niets ernstigs.

Even uit eigen ervaring: Ben met de koets al 3x aangereden en mijn pony reageert totaal niet op auto's. Dus ze hoeven niet meteen trauma's voor verkeer te hebben, ze moeten dat ergens aan koppelen en dat hoeft niet perse verkeer te zijn, stom genoeg.

Wat is de naam van die pagina?
Zou het zelf ook wel willen volgen, ben echt erg benieuwd hoe het nu afloopt...

PBA_

Re: Spookrijder schept twee ruiters te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:03

heftig ongeluk met gelukkig een redelijk goede afloop. paarden en ruiters hoeven er niet perse een trauma te hebben. Helaas uit eigen ervaring kan ik vertellen dat mijn paard toen totaal nooit onder de indruk is geweest van gemotoriseerd verkeer na het ongeluk. zelf natuurlijk in het begin wat spanning maar door te blijven doen wordt het beter. in mijn geval bijna 20 jaar geleden gebeurd

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:20

Deijs schreef:
Goooodsamme zeg! Wat hebben zij nog geluk gehad.

Is de bestuuder weer één met grijs haar geweest? :')

ik heb een ander (langer) filmpje gevonden en jawel hoor, een oude grijze duif. Ik snap niet waarom iedereen hier zo ontzettend beledigd over doet. deijs had hier gewoon gelijk in, sommige mensen hebben gewoon een realistischer denkbeeld over de wereld, wat maar al te vaak gewoon klopt en doen niet aan "oooh dat mag je niet zeggen en ohhhh dat is discriminatie". Die zeggen dat gewoon en hebben nog gelijk ook :')

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:32

elenaMM77 schreef:
het lijkt alsof de bonte mee springt met de klap, vandaar dat hij ook weer op z'n benen kan landen.. denk dat dat zijn redding is geweest, zeer goed reactie en inschattingsvermogen van het eerste paard. als dat paard echt was omgemaaid, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest denk ik.

Die bonte is een toppaard, wat een geweldig dier!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:10

MariekeS_ schreef:
Holyshit :wow:....
Echt ongelooflijk dat er geen gebroken benen en ruggen zijn :wow:

Als de bestuurder een beroerte gehad zou hebben zou de auto toch niet zo 'keurig' stilstaan na de klap? :o

Dat laatste bedacht ik me ook??

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:34

jeetje, wat een geluk hebben de ruiters en paarden gehad zeg.

die hebben zeker een engeltje op de schouder gehad :oo :oo :oo :oo

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:57

Wat een bizar filmpje!!!