Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dees schreef:Je kunt je overigens wel afvragen of het budget dat KNHS reserveert voor Opleiding en SCholing ook echt ten nutte van de recreatie-sportruiter uitgegeven gaat worden. Of wordt de nieuwe bondscoach getraind? Valt allemaal onder dezelfde noemer...
Ik denk dat dit ook het grootste probleem van de KNHS is. Het willen bedienen van én topsport én amateursport. Waar de kosten echt gedragen worden door al die amateurs.
Klaas15 schreef:Tjonge jonge en wij maar dokken.
De KNHS weet dat wij betalen, en de TOP RUITERS RIJDEN OP ONZE CENTEN.
Blij dat ik mijn lidmaatschap en jurylid afgemeld heb want nu wordt het echt te gek voor woorden.
HAPPY NEW YEAR![]()
![]()
Dees schreef:Verandering kan een wens zijn en afvallers zijn daarin dan een offer. Collaterale schade.
Maar..... zonder aanwas? Wat komt er voor de afvallers in de plaats?
Ik lees weinig over mensen die zo'n zin hebben om lid te worden. Ik denk dat het krimp is.
Iets wat overigens ook goed te lezen is tussen de regels door in zowel KNHS jaarrekening als KNHS meerjarenbegroting.
Dees schreef:De jongste generaties in NL worden niet meer lid om het lid worden. Die zijn lid zodra ze echt niet meer er omheen kunnen en zodra ze dat wel kunnen, zijn ze lid-af.
Daar kun je wat van vinden. Maar dat is wel de realiteit van vandaag. Ook voor KNHS.
. Wat klink je oud
Dees schreef:Tja, "vroeguh" werd je lid als je ergens bij wilde horen. Kijk maar in je eigen vereniging, daar zitten vast nog leden tussen die de 60-jarige leeftijd ruim gepasseerd zijn. Rijden die nog? Vast niet. Maar ze zijn nog wel lid. Omdat ze de vereniging bestaansrecht gunnen
Ik geloof dat dit tegenwoordig vervangen is door een like op Facebook
dat is toch zielig. Esaqar schreef:Nouu, ik rij mooi tot augustus nog concours en dan laat ik die startkaart weer achterwege. Het wordt mij te duur en wedstrijd rijden is toch niet echt mijn ding. Gewoon leuk zo af en toe.
Laatst concours gehad en daar was het inschrijfgeld een 10tje en bij de eerste plaats mocht je iets van de tafel pakken... (lees; kitkat, milka, kaarsjes etc...)dat is toch zielig.
.
.Tendance schreef:Esaqar schreef:Nouu, ik rij mooi tot augustus nog concours en dan laat ik die startkaart weer achterwege. Het wordt mij te duur en wedstrijd rijden is toch niet echt mijn ding. Gewoon leuk zo af en toe.
Laatst concours gehad en daar was het inschrijfgeld een 10tje en bij de eerste plaats mocht je iets van de tafel pakken... (lees; kitkat, milka, kaarsjes etc...)dat is toch zielig.
Ik zou er ook niet blij mee zijn als dit de prijzen zijn, daarom kijk ik altijd in het vraagprogramma en kies alleen voor wedstrijden waar geldprijzen te winnen zijn.
Je kunt hier wel degelijk zelf dus iets aan doen door gewoon niet op dit soort wedstrijden te starten.
Als ze geen deelnemers mee krijgen, dan moeten ze wel wat anders.