Johan Derksen reageert op column Anky van Grunsven *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:19

bruintje123 schreef:
Ik insinueerde niets en fantaseerde niets.
Maar ik zet ook geen mensen op een voetstuk om ze met een roze bril te bekijken omdat ik maar basis sport rij en hun top sport.
Laat mij maar dier vriendelijk naar het Z rijden dan onvriendelijk OS.
Daar ligt denk ik het grote verschil.

Aaah, welk voetstuk? Volgens mij ben je nu dingen voor mij aan het invullen die niet waar zijn.
Zie, dat is nu de reden dat ik niet met je in discussie wil over dit soort dingen. Je vult niet alleen het onderwerp van mening is, waarschijnlijk zonder ooit met haar gesproken te hebben, maar ook de gedachten en uitspraken van je "discussiepartner" vul je in en/of buig je om.

Op een dergelijke manier wens ik niet te discussiëren, horen dat ik het nieuws niet bij houd... Kom nou, jij hebt de wijsheid niet allemaal in pacht. Snap je nu waarom ik niet echt de behoefte voel om inhoudelijk op jouw uitspraken in te gaan?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:27

Natuurlijk is dat je antwoord.
Ik had het al verwacht.
Prima.
Want inderdaad het klopt helemaal.
Met jou over dit onderwerp in discussie kan inderdaad niet.

Fijne dag nog.

Josefien1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:35

Ha ha! Ik heb hier smakelijk om moeten lachen! Ik denk dat deze narcistische marmot ( Derksen) nog niet eens een paard op komt. Ik hoop dat hij ingaat op het aanbod van Anky. Wordt lachen! Ik erger mij sowieso aan dat hele primitieve sexistische voetbalwereldje. Niet meer van deze tijd.

maralyn

Re: Johan Derksen reageert op column Anky van Grunsven *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:49

Bruintje en janine...
Net als derksen hoort te doen.
Op de bal... niet op de man...

Heerlijke woordspeling met als dit onderwerp met voetBAL erbij :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:12

maralyn schreef:
Bruintje en janine...
Net als derksen hoort te doen.
Op de bal... niet op de man...

Heerlijke woordspeling met als dit onderwerp met voetBAL erbij :')

Daar heb je gelijk in.
Maar ik heb er nogal moeite mee als mensen zelf verkeerd interpreteren en dan het afschuiven op een ander om niet ook zo terug te reageren.

Wie de voetbal kaatst. :D

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:19

Esaqar schreef:
Ik hoop écht dat deze man naar Anky gaat en even een goede les van haar krijgt. + dat het natuurlijk moet worden gefilmd.
Wat onwijs respectloos, stomme vent.

Plus, eerst verteld hij dan Anky met haar 'tengels' van voetbal af moet blijven omdat ze er geen verstand van heeft...
Maar vervolgens heeft deze zelfde man een kortzichtige, domme reactie over een sport waar hij geen verstand van heeft.
Beetje jammer.

[ [url=m/aIcGzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry, maar ik moet echt even smakelijk lachen om reacties als deze _O-

Misschien heb je het gemist: maar Anky begon zelf met een grote mond over de voetbalwereld. En wie kaatst kan de bal terugverwachten :Y) !

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:35

Saar88 schreef:
Sorry, maar ik moet echt even smakelijk lachen om reacties als deze _O-

Misschien heb je het gemist: maar Anky begon zelf met een grote mond over de voetbalwereld. En wie kaatst kan de bal terugverwachten :Y) !

Column even lezen, Anky had zich wel verdiept in haar uitspraken en komt niet zo zeer met kritiek, maar met eventuele veranderingen, die haar leuk lijken aan voetbal. Ik heb geen abonnement op de Telegraaf waar haar column altijd in verschijnt, maar heb de column jaren gelezen en er zijn meerdere sporten voorbij gekomen... En ja, INCLUSIEF! de dressuursport, want als ze ergens echt veel op aan te merken heeft is het wel de dressuursport. Ze maakt zich al jaren hard voor verbetering van onder andere de jurering en dat is al vroeg in de jaren 90 begonnen.
Anky komt daarnaast niet alleen met kritiek, maar ook met oplossingen voor verbetering. Wat betreft de jurering verwijst ze zeer vaak naar het turnen, deze sport heeft ze aardig onder de loep genomen en ze begrijpt ook goed hoe de jurering hier er uit ziet. Begrijpelijk dus dat ze die sport bijvoorbeeld aanhaalt.

Afijn, Anky heeft zich in mijn ogen enkel uitgelaten over het voetbal. Geen idee wat de aanleiding is (behalve kunstgras) en ze pleit voor vooruit kijken. Kennelijk is er in ieder geval een aanleiding voor Anky om dit te schrijven. Maar wat is de reden dat dit niet mag zeggen?

En is het dan een vrijbrief voor Johan Derksen om Anky uit te kafferen? In plaats van inhoudelijk op de column in te gaan?

Ineens in dit topic zie ik mensen roepen: Schoenmaker hou je bij je leest. Terwijl wanneer er in onze 'eigen' sport iets gebeurt, er wordt geroepen dat je vooral je mond moet houden als je niet op dat niveau hebt gepresteerd. Best wel een klein beetje hypocriet natuurlijk. Als we moeten kunnen we toch allemaal overal wel een mening over vormen? Of het netjes is en goed onderbouwd, dat is een tweede. En ach, ook dat zie je dagelijks op Bokt.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:47

Ik heb het gelezen :). Ik vind het alleen mooi hoe iedereen direct ontzettend in de verdediging schiet als het om de paardensport gaat, maar daarbij even vergeet dat Anky begon over het voetbal. Even los gezien van de inhoud.

Edit: overigens ben ik het volkomen met je eens wat betreft Derksen zijn taalgebruik. Ik ben benieuwd of hij in durft te gaan op de uitnodiging van Anky om te komen rijden. Dat zou nog eens lef zijn!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:50

Saar88 schreef:
Ik heb het gelezen :). Ik vind het alleen mooi hoe iedereen direct ontzettend in de verdediging schiet als het om de paardensport gaat, maar daarbij even vergeet dat Anky begon over het voetbal. Even los gezien van de inhoud.

Oooh op die manier, ja ik zie dat niet zo. Wat Derksen zegt is voor mij geen kritiek op de paardensport. Juist omdat hij met losse flodders schiet. Als hij nu ook daadwerkelijk inhoudelijke kritiek wist te geven op de paardensport. Maar nu is hij mooi in de aap gelogeerd. Zeer benieuwd of hij de uitdaging aan durft... Want dat betekent misschien nog wel eens zijn ongelijk moeten toegeven. Kan hij bij mij bonuspunten mee verdienen :P

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:53

Nee, voor mij ook niet! Daarom vind ik het zo vermakelijk. En hier ook: enorm stoer als hij het aandurft!

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:11