Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:janderegelaa schreef:Ze hadden gewoon een veiling op afslag moeten doen ipv bieden.
inderdaad gewoon een veiling zoals Dutch sporthorses etc ..
waar ook door sfeer en door anderen te zien bieden je meer mensen "meetrekt "
Drico schreef:Flinke tegenvaller heb ik zo het idee van..besita schreef:
inderdaad gewoon een veiling zoals Dutch sporthorses etc ..
Alleen zoiets moet natuurlijk ook georganiseerd worden, gaat veel tijd in zitten en geld om het te realiseren. Maar denk inderdaad ook wel dat zoiets slimmer was geweest, alleen of er dan meer geld uit was gekomen zullen wel nooit weten.
janderegelaa schreef:Marjoow schreef:Wat is het verschil
Bij afslag begin je met een hele hoge prijs en die wordt dan steeds lager totdat iemand die prijs neemt. Daarna kan er dan weer op omhoog geboden worden. Het voordeel is dan dat je zeker weet dat hij in elk geval voor de afslag prijs verkocht is.
tweetty schreef:nou had wel minimaal een miljoen verwacht, dit zal wel tegen vallen maar het schijnt ook een moeilijk paard te zijn. nou ben ik benieuw naar wie hij gaat
Bloodymary schreef:Ashleytjuhh schreef:VInd het eigenlijk ook best sneu dat zulke paarden op zon manier weg moeten gaan dat verdienen ze toch helemaal niet
Denk dat ze voor dat geld best goed terecht komen en verzorgd gaan worden hoor.
vilheide schreef:tweetty schreef:nou had wel minimaal een miljoen verwacht, dit zal wel tegen vallen maar het schijnt ook een moeilijk paard te zijn. nou ben ik benieuw naar wie hij gaat
Ik ben benieuwd hoelang het duurt eer er bekend is wie Zenith heeft gekocht voor het luttele bedrag van 850,000 wat gewoon een koopje is.
besita schreef:inderdaad gewoon een veiling zoals Dutch sporthorses etc ..