Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirrr schreef:Ik blijf bij mijn standpunt.
Als je de prijzen in BE bekijkt.. en bij die bedragen komen ook nog beschrijf en andere kosten.
Meeste gebouwen zit ook vol asbest.
Iets dat gerenoveerd is koop je niet onder 1,5 miljoen.
Cayenne schreef:Hier staan foto's die vorige maand genomen zijn tijdens de kijkdag: http://www.assercourant.nl/algemeen/456 ... engen.html
Nieuwsredactie schreef:Toen het echtpaar met het bedrijf begon, hadden ze zo'n tachtig klanten.
besita schreef:dat is wel goed mogelijk Cowboy
en vervang maar eens al de asbest door nieuwe dakplaten
zet eens 30 nieuwe stallen
vervang eens de bodem van 3 bakken
om van de woningen nog maar te zwijgen
terpentijn schreef:Weet iemand eigenlijk wie de nieuwe eigenaar is/zijn of wat er met de locatie verder gaat gebeuren (of ben ik nu weer erg voorbarig)?
Citaat:Nadat het hoogste bod is bepaald, dus zodra de afslag is voltooid, geeft de verkoper uitsluitsel of hij gunt en aan wie. Als de verkoper verklaart dat hij niet gunt, gaat de verkoop niet door. De koper hoeft dan geen kosten te betalen. Wel heeft de inzetter (tenzij in de Bijzondere Veilingvoorwaarden daarover iets anders is geregeld) recht op de inzetpremie, die dan moet worden betaald door de verkoper die niet heeft gegund.
Rex_Rolfo schreef:Nieuwsredactie schreef:Toen het echtpaar met het bedrijf begon, hadden ze zo'n tachtig klanten.
Nee, die later genoemde 200 lesklanten is naar mijn idee wel het minimum om een manege draaiende te houden, zelfs een vrij kleine. Ligt Zeijen dicht genoeg bij Assen om jaar in - jaar uit zoveel klanten te kunnen trekken?
Het is leuk dat iemand het avontuur is aangegaan, ikzelf zou er vriendelijk voor bedankt hebben, zelfs al zou ik de centen gehad hebben.
elenaMM77 schreef:ik snap je punt Kirrr,
anderzijds in België kan alles wel 'duur' zijn,
maar het inkomsten niveau in België ligt ook hoger
ik denk dat als je in een gebied zit waar alles duurder is, het al snel 'goedkoop' lijkt.. maar als je bijvoorbeeld pensionprijzen vergelijkt, dan zie je ook dat de mogelijkheden tot het genereren van inkomsten weer lager zijn daar waar de grond goedkoper is.. Een bouwval in Frankrijk is nog goedkoper..