Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:54

Hoe kan dat nou!
Ik heb een paard en een kind en ik heb smakelijk gelachen!!
Vooral dat "hele andere hitte dan in zuid-frankrijk" tegen de draver naast hem :')
Ik vind het dus wel komisch, heerlijk flauwe humor en als je je hierdoor laat beledigen omdat je het betrekt op je eigen paard en kind dan ben ik van mening dat je een beetje verzuurd bent :')
(Maarja, paardenvrouwen he :') )

Ayasha
Blogger

Re: Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:59

Ik zie niet veel mensen die zich beledigt voelen. Wel dat het saai is, niet grappig.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:00

Heeft niets met verzuurd te maken en ik betrek het ook niet op mijn eigen paard/kind, maar ik vond deze ook niet zo.
Ik heb al heel vaak gedacht 'Ach, zó slecht zijn die blogs nou ook weer niet...' Maar deze slaat wel een beetje de plank mis. Jammer :n

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:04

Ik heb ook nog niet echt reacties van mensen gelezen die beledigd waren, maar slechts 1,5 man en een paardenkop (no pun intended) vinden het leuk om te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:07

Er staat ook áls he.
De anderen vinden het saai, nou ik dus niet (ik ben de paardenkop O:) )
Misschien heb ik dan toch meer mannenhumor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:15

Het is tijdens het lezen eigenlijk niet in me op gekomen dat ik beledigd zou kunnen zijn. Ik snapte het gewoon niet. Een beetje alsof mijn buurjoch me een mop vertelt, er een veel te lang en warrig verhaal van maakt en dan ook nog de clue vergeet. Ofzo.

Die over Adelinde was trouwens leuk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:15

VivaLaVida schreef:
Er staat ook áls he.
De anderen vinden het saai, nou ik dus niet (ik ben de paardenkop O:) )
Misschien heb ik dan toch meer mannenhumor.

Oh, ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik een van de weinigen was die een blog leuk vond, dus ik ben ook al eens de paardenkop geweest. ;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:38

De vorige blogs kon ik ook nog wel om lachen, kan dit soort humor nog wel waarderen maar ik vond deze ook gewoon niks.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 14:27

Al het commentaar op deze blog is leuker dan deze blog zelf. Vooral de foto van Beer :D
De vorige blogs waren grappig. Deze leest niet lekker en is saai.
Kan Midas dekkers niet komen schrijven voor Bokt. Die droogkloot kan ik tenminste om lachen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 14:30

Natascha schreef:
Al het commentaar op deze blog is leuker dan deze blog zelf. Vooral de foto van Beer :D
De vorige blogs waren grappig. Deze leest niet lekker en is saai.
Kan Midas dekkers niet komen schrijven voor Bokt. Die droogkloot kan ik tenminste om lachen.

Nee. Rob Hoogland. :') Dan kunnen we echt brullen van het lachen. :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 14:59

Ik vond het een leuk idee, dat zeker. Zie er de humor ook echt wel in, maar door sommige zinnen kan ik het niet lezen zoals ik had voorgesteld. Jammer.

Volgende keer gewoon weer beter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:07

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vriendelijk vragen om het kritiek gedeelte wel netjes en fatsoenlijk te houden. Ik zal een aantal reacties verwijderen die persoonlijk worden, dat is namelijk nergens voor nodig.

Misschien handig voor degene die kritiek hebben en mee willen denken, het volgende topic is op FZ geopend en daar is één van de NR leden in gesprek met meerdere.
[FZ] Blogs een waardevolle aanvulling op bokt?

Daar kun je eventueel kritiek uiten over de blog algemeen, dan wil ik het hier graag wat meer ontopic houden.

Nogmaals, kritiek mag, je hoeft het ook niet leuk te vinden, maar houdt er wel rekening mee dat je over en tegen een mens praat, blijf dus netjes.

Alvast bedankt!

Overigens heb ik deze opmerking toch maar groen gemaakt, zodat het meer opvalt tussen de reacties.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:11

Ik moet zeggen dat ik echt niets van de tekst snap gewoon in het geheel.
Er zit geen kern of boodschap in lijkt mij, ofwel ligt het gewoon aan mij :+

Andere commentaar is al gegeven

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:19

[***] schreef:
Ik wil jullie vriendelijk vragen om het kritiek gedeelte wel netjes en fatsoenlijk te houden. Ik zal een aantal reacties verwijderen die persoonlijk worden, dat is namelijk nergens voor nodig.

Misschien handig voor degene die kritiek hebben en mee willen denken, het volgende topic is op FZ geopend en daar is één van de NR leden in gesprek met meerdere.
[FZ] Blogs een waardevolle aanvulling op bokt?

Daar kun je eventueel kritiek uiten over de blog algemeen, dan wil ik het hier graag wat meer ontopic houden.

Nogmaals, kritiek mag, je hoeft het ook niet leuk te vinden, maar houdt er wel rekening mee dat je over en tegen een mens praat, blijf dus netjes.

Alvast bedankt!

Overigens heb ik deze opmerking toch maar groen gemaakt, zodat het meer opvalt tussen de reacties.

Ik ben misschien een heel dom mens. Maar ik snap geen bal van bovenstaande post:
Mogen we dus alleen maar positief commentaar leveren in DIT topic? En voor problemen met een blog IN HET ALGEMEEN worden we doorverwezen naar een ander topic?

Is het dús de bedoeling dat we HIER de blogger feliciteren met zijn geweldige prestatie en in het andere topic ons negatieve commentaar geven op zijn waardeloze schrijfstijl?
Terwijl het andere topic niet specifiek over DEZE blogger gaat, maar over blogs in HET ALGEMEEN.

Met alle respect, maar deze groene balk is, imo, niet nodig. Gooi dan gewoon die blog online en hou het topic op slot zodat niemand commentaar kan geven. Is nog altijd beter dan verplicht kinnetje kriebelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:26

Nee, dat zie je helemaal verkeerd. Kritiek mag, zeker zelfs, dat staat er, dus dat is niet alleen maar positief. Het belachelijk maken en/of persoonlijk aanvallen is nergens voor nodig.

Over het algemene idee van de blogs kun je beter in het FZ topic bespreken, dit omdat degene die daarover gaan, daar in discussie zullen gaan en niet hier. Zo houdt je alles bij elkaar en is het overzichtelijk, kan iedereen zijn/haar mening geven en zullen degene die erover gaan zorgen dat de blogs steeds beter zullen worden. Gefundeerde kritiek :j
Zoals je misschien gelezen had, komt dit namelijk naar boven in dit topic.

Ook mag je aangeven dat je de blog niks aan vindt, dat staat er ook niet. Denk er wel om hoe je dit verwoord, je hebt nog altijd met mensen te maken, dus ongenuanceerd van je af trappen is niet nodig.

Ik vraag alleen of het allemaal netjes kan blijven.

Mocht je hier nog vragen over hebben, graag via de pb, zodat wij hier niet meer offtopic gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:55

Ironisch dat TS dit wel doet in zijn blogs. :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:56

Misschien moeten de mods volgende keer zijn blog van tevoren even modereren. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:01

Is inderdaad iets waar wij nog aan kunnen werken :j Alleen gaan de mods niet over de blogs, dat doet de Nieuwsredactie. Maar ik ga het punt meenemen.

Andere punten kunnen aangegeven worden via pb of in het FZ topic, ik ga graag in gesprek, maar kan het hier dan weer ontopic blijven?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:02

upendo schreef:
Misschien moeten de mods volgende keer zijn blog van tevoren even modereren. :D

Ik vroeg me inderdaad af of dit hier is gebeurd, haha. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:10

Het had leuk kunnen zijn, gemiste kans. Ben na een paar zinnen al afgehaakt. Of je het nu grappig vind of niet, deze blog leest niet lekker.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:43

Wat mij betreft is de blog wel heel actueel:
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/schrijf ... ~a34cc4d5/
In de blog is verder - en dat is in de eerdere blogs niet veel anders - geen lijn te ontdekken. het is een soort aaneenschakeling van grappige opmerkingen die je als man-die-weer-eens-door-zijn-vriendin-is-meegesleept-naar-het-Paard te binnen schieten. Dat is leuk in de kantine, vaak ook leuk als je ze terplekke maakt, maar het is net zoiets als vertellen over een goed feestje of die wijn die op een terrasje aan de cote d'azur prima smaakte maar thuis zuur blijkt: het is tijds- en plaatsgevoelig.

De blog zou een stuk beter zijn als hij een beetje een logische opbouw heeft en je niet per zin hoeft te bedenken hoe die zich tot de rest van het stuk verhoudt.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 17:16

Ga mee met het bovenstaande.
Ik snapte nu niet echt waar de tekst heen ging, al had het op zich een leuk onderwerp kunnen zijn. Dat is wel erg jammer!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 23:55

Ik vraag me af hoe lang deze blog het nog uit gaat houden op de voorpagina van bokt.
Er wordt enthousiast naar feedback gevraagd, en deze is in overgrote meerderheid negatief (imo terecht). Tot nu toe nog weinig mee gedaan.
De blogger geeft zelf aan zeer weinig van paarden af te weten, dan moet je over een behoorlijk schrijftalent beschikken om dat op een paardenforum te kunnen compenseren, en daar schort het nogal aan.
Dus wat kwalificeert deze jongen bokt´s huisblogger te zijn? Ik heb wel een suggestie, maar er is al een groen berichtje langsgekomen dat we vooral niet persoonlijk mogen worden, dus we zullen zijn relaties er maar buiten laten....

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 05:32

Waardeloze blog. Deze en de vorige ook. Sorry mods kan er niks positiefs over kwijt. Vraag me trouwens af wat jullie plan was bij het aannemen hiervan. Het doet me een beetje denken aan die ene paarden dummy in de kantine die heel bijdehand probeert te doen. Die was voor bokt al irritant en nu op bokt nog steeds.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:42