Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vervoer oud geregeld en zusje gaat gezellig mee
Katja schreef:Sjolvir schreef:Jeeehh!! Hepsie mag ook mee! Helemaal blij mee.
Eens kijken wat de minitaxi van bv op en afsprongen vind.
Dit vond ze van water met menkamp....
Heb daar eerst ca 10 minuten staan discuseren met mevr. en voor de wagen is dat echt niet eenvoudig, als de insteek is water moet leuk worden en je toch heel eind achter je paard zit.
[ [url=m/QnUXHG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar 10 minuten later...... zonder dat iemand verder het paard geholpen had![]()
![]()
[ [url=m/R4ztW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus de goede gewoonte met crossen altijd droog setje kleding en schoenen in de auto leggen hou ik er maar in, je weet maar nooit...(de zee gaat ze dan wel weer in
)
Helaas geen waterbak en op- en afsprongen bij de eventingclinic. Dat gedeelte van het terrein wordt niet gebruikt tijdens HE. Het zijn losse crosshindernissen op verschillende niveaus waar we mee aan de gang gaan.
.
niet dat die ene keer nou het verschil zal gaan maken, maar alle voorbereiding is er weer eentje. Atent schreef:Tja en ik vanmiddag van het paard gedonderd...Ben bont en blauw. Lag in het schot van de bak. Schouder is beurs en denk zwaar gekneusd. Nu aan de arnica. Maar mijn doel is zondag Horse Event... Ik zal en ik ga...
. Had met mijn domme kop ook nog verkeerde hoofdstel (is van Toobs ) in de auto gegooid (rij normaal onder het zadel naar de vereniging, maar in het kader van trailer training was ik met de trailer), was gelukkig soort van passend te maken ook al hebben ze andere bit maat etc.