[HE] Deelnemers kennismakingsclinics bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Re: [HE] Deelnemers kennismakingsclinics bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 21:47

Gelukkig geen waterbak hahaha. Ik ben heel benieuwd, ook naar hoe die van mij het gaat doen :D

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 21:58

Ben heel benieuwd en heb er zin in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 22:16

Superleuk nieuws voor de deelnemers, maar is dit nou echt voorpaginanieuws?
Zo slaat de door Bokt opgeklopte HE-gekte wel heel ver door...

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:41

Opzich is het voor een Internet platform best wel groots en uniek dat ze zo betrokken zijn bij een event. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze zo uitpakken op de voorpagina, is misschien geen wereldnieuws maar voor het forum wel groot nieuws. En daarnaast zijn er aanmeldingen nodig waarbij je de grote menigte toch het best bereikt via de voorpagina.

Ik heb er mega veel zin in *\o/*. Vervoer oud geregeld en zusje gaat gezellig mee :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:43

morgen komt de smid, paard liep gisteren echt niet goed..... morgen ochtend maar gelijk even laten stappen aan de longe als de smid is geweest, s' avonds nog een keer. dan maar kijken hoe hij loopt en een beslissing maken

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:50

Ohnee, dat zou echt mega pech zijn :(, hopelijk is hij optijd goed

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 08:53

ik hoop dat hij zo slecht loopt omdat het ijzer er af is, hij heeft de ijzers niet voor niets. Ik ben er wel bang voor moet ik toegeven

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:19

Dat zou opzich wel een hele logische verklaring zijn ;)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:41

EmptyWords schreef:
morgen komt de smid, paard liep gisteren echt niet goed..... morgen ochtend maar gelijk even laten stappen aan de longe als de smid is geweest, s' avonds nog een keer. dan maar kijken hoe hij loopt en een beslissing maken

Balen zeg! Ik duim mee!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 13:03

Oh wat naar EmptyWords, ik heb ook zondag agemeld, mijn paard is ook niet fit !! ik durf niet af te wachten en pas een dag tevoren af te melden, dus heb zaterdagavond de knoop doorgehakt. Er werd een reserve paard gebeld zei Anne Knoops. Wel jammer, ik had graag erbij geweest maar durft het niet aan

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 13:07

verer is mijn paard juist superfit, hij zit zoooo lekker in zijn velletje. Als ik morgenavond ook maar enigszins twijfel over of hij zuiver loopt, meld ik me af. ik wacht toch echt even af tot de smid is geweest. in stap op het zachte is hij wel prima namelijk.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:26

Katja schreef:
Sjolvir schreef:
Jeeehh!! Hepsie mag ook mee! Helemaal blij mee.
Eens kijken wat de minitaxi van bv op en afsprongen vind.

Dit vond ze van water met menkamp....
Heb daar eerst ca 10 minuten staan discuseren met mevr. en voor de wagen is dat echt niet eenvoudig, als de insteek is water moet leuk worden en je toch heel eind achter je paard zit.
[ [url=m/QnUXHG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar 10 minuten later...... zonder dat iemand verder het paard geholpen had :') *\o/*
[ [url=m/R4ztW6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus de goede gewoonte met crossen altijd droog setje kleding en schoenen in de auto leggen hou ik er maar in, je weet maar nooit... :D (de zee gaat ze dan wel weer in {:} )

Helaas geen waterbak en op- en afsprongen bij de eventingclinic. Dat gedeelte van het terrein wordt niet gebruikt tijdens HE. Het zijn losse crosshindernissen op verschillende niveaus waar we mee aan de gang gaan.

He, jammer!! Had ik ook wel leuk gevonden, maar aangezien Heps toch nog niets kent is elke hindernis anders dan een normale balk al leuk! :D .
Gaat leuk worden zaterdag! Vanavond nog maar even springlesje volgen :Y) niet dat die ene keer nou het verschil zal gaan maken, maar alle voorbereiding is er weer eentje.

EmptyWords, duim voor je dat het met een nieuw ijzer opgelost is.

ElCamino, jammer.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:43

Tja en ik vanmiddag van het paard gedonderd...Ben bont en blauw. Lag in het schot van de bak. Schouder is beurs en denk zwaar gekneusd. Nu aan de arnica. Maar mijn doel is zondag Horse Event... Ik zal en ik ga...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:38

Atent schreef:
Tja en ik vanmiddag van het paard gedonderd...Ben bont en blauw. Lag in het schot van de bak. Schouder is beurs en denk zwaar gekneusd. Nu aan de arnica. Maar mijn doel is zondag Horse Event... Ik zal en ik ga...

Oei, dat is balen, joh gewoon emmer pillen slikken heb nog wel wat diclofenac en paracetamol voor je over ik zit ook gedopet te paard :D :+ :+

Heps vanavond hard gewerkt (zelfde talent als d'r moeder, kan heel goed zweten!), springlesje meegepakt, minisprongetjes hoor, maar deed ze wel heel braaf, maar jemig sturen met jong paard is toch weer effe anders dan met mijn golden oldies :+ :D :o . Had met mijn domme kop ook nog verkeerde hoofdstel (is van Toobs ) in de auto gegooid (rij normaal onder het zadel naar de vereniging, maar in het kader van trailer training was ik met de trailer), was gelukkig soort van passend te maken ook al hebben ze andere bit maat etc.

Afbeelding

Ratties4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:17

Atent schreef:

Oeh, minder prettig. Beterschap! %)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:18

Ik heb me afgemeld. Hij heeft n tik tegen zn been gehad waarschijnlijk, zit n mooie vult aan de zijkant. 2 weken weiderust en koelen. Daarna even kijken hoe t er verder uitziet.

Afbeelding

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:21

owww das jammer zeg !Heel veel sterkte met je paard !!!! Lijkt een beetje een peesblessure...
En nu al 2 afzeggers voor de polocrosse.....hopelijk kunnen ze nog meer mensen regelen, ook sneu...

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:28

Voor een peesblessure is het wat gek. Het zit alleen aan de achter/buitenkant. Het lijkt eerder op n trauma door een tik. Maar goed, behandeling is t zelfde. Koelen en rust en kijken of t minder wordt. Als het over 2 weken niey geslonken is.... dan laat ik n scan maken

Ratties4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:32

Jongens wat balen zeg! Hopen dat er deze week bij ons niets meer misgaat...

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 08:34

Helaas mijn paard met een mooie beenwond gevonden, die staat nu ingepakt op minimaal week boxrust.
Gelukkig mag ik van iemand haar paardje lenen en kan ik toch mee rijden :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:08

Jeetje emtywords, het zit je niet mee! Sterkte met je paard! Hoop dat het meevalt.

@elcamino, volgens mij ben ik in jouw plaats dus dat plekje is al opgevuld. Zal vast nog wel iemand zijn die mee wil doen!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:37

achterkant pijp van het voorbeen is juist de plek voor een peesblessure... zijkant weer minder das waar. hopelijk valt het mee!!
Koekeroekus, wat fijn ! daarom had ik op tijd afgemeld, dan kunnen mensennog vrij regelen, vervoer etc...wieweet is mijn paard vandaag of morgen weer okee maar dat vind ik niet netjes naar horse event toe om laat af te zeggen en hij heeft zelf wel wat opbouwtijd nodig met zijn 28 jaar.... heel veel plezier in elk geval.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:43

Dat was precies wat de smid ok zei. Juist omdat het niet doorloopt aan de achterkant en andere kant van t been lijkt het er op dat hij een tik heeft gehad.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:03

Yess. Vanmiddag gereden. Geen last van m'n arm wel iets van m'n kuit maar dat voel ik ook met lopen. Dus zondag gewoon van de partij..

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:22

Heel veel plezier voor de dames die morgen moeten!

Updates er van vinden wij altijd wel leuk haha