Jennyj01 schreef:danzzz schreef:Kan het in je opkomen dat er misschien een kern van waarheid inzit?
Wat is het probleem van correct een slof vastbinden. Mensen die op dat niveau acteren doen geen dingen waar paarden slechter van worden en over het algemeen kan je er wel vanuit gaan dat ze donders goed weten wat ze doen met een slof.
En als je mij uit wil leggen hoe dat tikken met een zweep tussen de achterbenen werkt, dan leer ik misschien ook nog eens wat. Tikken OP de achterbenen zie je wel eens gebeuren bij de uitleg van pi/pa maar tussen de achterbenen moet je ten eerste heel raar gaan zitten op het paard of staan naast het paard dus in mijn ogen heel onwaarschijnlijk.
en wat is het probleem met wisselen van s&t? als een bit niet lekker ligt dan wissel je die toch?
Waarom zouden mensen die het echt al druk genoeg hebben met hun werk een paard in training willen hebben waar ze geen eer aan kunnen behalen?
Kom nou zeg. Als jij je echt in dit wereldje begeeft ga je ze niet zo vreselijk verdedigen. Dan heb jij het slaan met het zweepje. Hard, zacht, vaak, op foute plekken echt gezien. Eindeloos altijd maar met die zweep. Dan heb jij gezien hoe paarden op een vreselijke manier onder druk worden gezet. Over de zeik worden gereden. Van alle kanten opgelapt te worden als ze een pijntje of blessure hebben in plaats van de tijd geven te genezen. Een loeizwaar wedstrijd seizoen moeten lopen ook als de rek er een beetje uit is. Het meerendeel een maagzuur heeft.
Als jij net bij die ene die wel normaal kan doen werkt durf je die ook met naam en toenaam hier in dit topic te vermelden.
En als antwoord op je laatste vraag: geld. Want niet talentloze paarden leveren mooie melkkoeien in de eigenaren met hoop.
Ik zou bijna gaan huilen van jouw opsomming van alle problemen in de topsport.
Ik werk al heel lang niet meer, ik ben namelijk geen kippje van 20 meer. Maar door mijn staat van dienst en leeftijd ken ik wel enorm veel mensen en daar zou zomaar diegene waarbij Cisie stage gelopen heeft 20 jaar geleden bij kunnen zitten