Kan iemand mij uitleggen waarom wij nog op 1 strafpunten staan? Jeroen had er gisteren toch 4?Tellen alleen de strafpunten van de eerste dag mee?
Silkaay schreef:Vandaag is finale teamjumping he?Jep + 3e individuele kwalificatie Nouuuu mn stream is nu al aan het haperen
Live-stream aangezet, werkt prima, nu een paard rijden. Hopelijk kan ik het rijden zo plannen dat ik de Nederlanders kan zien.
Mizsz_Kitty schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom wij nog op 1 strafpunten staan? Jeroen had er gisteren toch 4?Tellen alleen de strafpunten van de eerste dag mee?1 was onze ranking, geen strafpunt
Mizsz_Kitty schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom wij nog op 1 strafpunten staan? Jeroen had er gisteren toch 4?Tellen alleen de strafpunten van de eerste dag mee?Strafpunten 1e dag tellen niet mee en die 1 is de plaatsing. Nederland staat gedeeld 1e.
Littera schreef:besita schreef:[ Afbeelding ]Nieuwe favoriete hindernis na de smartie! Lijken wel zuurstokken nu Ooooooh daarover gesproken, daar heb ik er nog een van Be right back
Ik vind deze hindernissen/parcours er precies wat vriendelijker uitzien dan gisteren, of ben ik de enige?