Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk, een blog waarin niet alles zo serieus wordt genomen.
Urielle schreef:lieveli schreef:Wat ik persoonlijk jammer vind is dat bokt echt topbloggers heeft, Hippologic bijvoorbeeld. Maar blijkbaar moet je het eerst met een mod aanleggen voor je wordt gevraagd, ongeacht je schrijfkunsten.
Om daar even op in te gaan: Bokt is momenteel op zoek naar bloggers en vloggers. Dus aanmeldingen zijn nog steeds zeer welkom (bij ondergetekende, graag met een proefblog of proefvlog ter beoordeling). Relatie met een mod is niet per definitie noodzakelijk
Fenrir schreef:lieveli schreef:Bij de afdeling pasfoto's kun je dat zien.
Tinder, grindr, boktr? Of modder, speciaal voor het team.
Mars schreef:Las de eerste blog en die was behoorlijk flauw en nietszeggend. Ik klikte deze aan, benieuwd of blogger in kwestie enige groei liet zien qua schrijfstijl en de geforceerde 'grappigheid' hopelijk achter zich zou hebben gelaten.
Helaas.
.
. Kuggur schreef:Urielle schreef:lieveli schreef:Bokt is momenteel op zoek naar bloggers en vloggers. Dus aanmeldingen zijn nog steeds zeer welkom (bij ondergetekende, graag met een proefblog of proefvlog ter beoordeling). Relatie met een mod is niet per definitie noodzakelijk
Maar het helpt wel?
Rinske schreef:Hahahahahaha ik kan de satire wel waarderen.
Vooral de koorts, die bij mannen natuurlijk heftiger is dan bij vrouwen, lol.
Tango1979 schreef:Kom op jongens, we weten toch wel dat humor persoonlijk is! Ook al vind jij iets niet grappig, dat betekent niet dat iemand meteen voor talentloos uitgemaakt hoeft te worden... pfff.
Ik vind de blogs altijd supergrappig, ga zo door (maar let wel op de spelfoutjes)
Maar als je zo chaotisch schrijft als deze blogger zou het óók nog eens zo kunnen zijn dat de humor niet eens goed doorkomt.
NikkiDeKerf schreef:Mars schreef:Inhoudelijk heeft deze blogger gewoon weinig interessants/vernieuwend te bieden. En dat maakt te stukken voor mij flauw en de humor is geforceerd, voegt niets toe. Slapstick achtig.
Gelukkig is jouw mening ook precies dat: een mening. En geen feit. Zoals je het nu wel constant brengt.