Blog: Ik neem de schuld op mij voor Adelinde en Parzival

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Blog: Ik neem de schuld op mij voor Adelinde en Parzival

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 04:53

Hihi ik vind de reacties er onder leuker dan de blog zelf. Deze keer vond ik er niet zoveel aan, een van de vorige vond ik leuker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 07:27

Ik vind hem weer leuk hoor :D Heerlijk, een blog waarin niet alles zo serieus wordt genomen.
Daar zouden sommige bokkers hier wel een voorbeeld aan kunnen nemen. :+
Ik hoop dat geenpaardhaar zich lekker niets van sommige azijnpissers aantrekt, maar van achter het computerscherm gewoon zijn tong stiekem uitsteekt, net zo ver als die arme Parzival.

Foetsji

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:11

Urielle schreef:
lieveli schreef:
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat bokt echt topbloggers heeft, Hippologic bijvoorbeeld. Maar blijkbaar moet je het eerst met een mod aanleggen voor je wordt gevraagd, ongeacht je schrijfkunsten.

Om daar even op in te gaan: Bokt is momenteel op zoek naar bloggers en vloggers. Dus aanmeldingen zijn nog steeds zeer welkom (bij ondergetekende, graag met een proefblog of proefvlog ter beoordeling). Relatie met een mod is niet per definitie noodzakelijk ;)

Is er een afdeling waar ik kan zien hoe de mods er uit zien? Alvorens het met iemand te moeten "aanleggen" toch graag eerst wat meer info...

Mbt tot vlog /blog. Het draait meer om de schrijver dan de inhoud. Afgezien van de fouten, is de toon ook niet echt prettig of grappig. Moeten we nu lachen om de schrijver of om de inhoud?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:27

Bij de afdeling pasfoto's kun je dat zien.

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:39

Haha heerlijk! *\o/*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:57

lieveli schreef:

Tinder, grindr, boktr? Of modder, speciaal voor het team.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:28

Ohh, heerlijk blog.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 15:35

Las de eerste blog en die was behoorlijk flauw en nietszeggend. Ik klikte deze aan, benieuwd of blogger in kwestie enige groei liet zien qua schrijfstijl en de geforceerde 'grappigheid' hopelijk achter zich zou hebben gelaten.

Helaas.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 15:52

Fenrir schreef:
lieveli schreef:

Tinder, grindr, boktr? Of modder, speciaal voor het team.

Boktr <3

Mars schreef:
Las de eerste blog en die was behoorlijk flauw en nietszeggend. Ik klikte deze aan, benieuwd of blogger in kwestie enige groei liet zien qua schrijfstijl en de geforceerde 'grappigheid' hopelijk achter zich zou hebben gelaten.

Helaas.

Kort maar prachtig!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:12

Ik heb het gelezen maar om eerlijk te zijn zegt het mij niet veel. Ik vind het verre van grappig en ik krijg er ook geen "dat is nu eens goed verwoord!"-gevoel bij. Ik ben benieuwd waar sommige anderen de humor en gevatheid in zien. Serieus bedoelt, wat maakt je nu aan het grijnzen bij het lezen? Misschien heb ik gewoon een heel andere soort humor of komt het dat ik niet té fanatiek de hele soap heb gevolgd.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:20

Ik vond je eerste blog niks en deze is niet veel beter.
Wat erg jammer is want het idee is leuk een niet paarden persoon in de paarden wereld. Leuk idee mindere uitvoering.

Ook een puntje om over na te denken benader Indd hippologic of wat bloggers uit het blogger/vlogger topic.
Ik denk dat daar zeker wat schrijvers tussen zitten die een leuke aanvulling zijn.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:39

Ghehe. Ik vond hem wel erg leuk :D

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:48

Ik vind hem leuk!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 17:31

Urielle schreef:
lieveli schreef:
Bokt is momenteel op zoek naar bloggers en vloggers. Dus aanmeldingen zijn nog steeds zeer welkom (bij ondergetekende, graag met een proefblog of proefvlog ter beoordeling). Relatie met een mod is niet per definitie noodzakelijk ;)

Maar het helpt wel?

iw2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 23:47

Leuk blog,aardig geschreven en zoals te zien aan de reacties staan de beste stuurlui weer aan wal. Daarbij: Een mening ergens over hebben heeft een ieder. Jammerlijke is dat je er soms zo weinig mee kan.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 07:58

Hahahahahaha ik kan de satire wel waarderen :P.
Vooral de koorts, die bij mannen natuurlijk heftiger is dan bij vrouwen, lol :').

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:20

Kuggur schreef:
Urielle schreef:
lieveli schreef:
Bokt is momenteel op zoek naar bloggers en vloggers. Dus aanmeldingen zijn nog steeds zeer welkom (bij ondergetekende, graag met een proefblog of proefvlog ter beoordeling). Relatie met een mod is niet per definitie noodzakelijk ;)

Maar het helpt wel?

Nee, laat mij ook gevoel voor humor hebben! :P :+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:57

Rinske schreef:
Hahahahahaha ik kan de satire wel waarderen :P.
Vooral de koorts, die bij mannen natuurlijk heftiger is dan bij vrouwen, lol :').

Yep, mannen gaan halfdood bij een beetje koorts maar vrouwen mogen, correctie moeten wel blijven functioneren. :D

Misschien ietsje minder goed dan de vorige blog maar ik vind desondanks toch goed. :j

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:06

Haha leuk geschreven... En groots dat je de schuld op je neemt... :+

Jammer weer van de muggezifters (hopelijk heb ik dat goed geschreven anders moet ik me ook verantwoorden voor het bokt Tribunaal (oeh mag dat wel met een hoofdletter).... :9

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:04

Kom op jongens, we weten toch wel dat humor persoonlijk is! Ook al vind jij iets niet grappig, dat betekent niet dat iemand meteen voor talentloos uitgemaakt hoeft te worden... pfff.

Ik vind de blogs altijd supergrappig, ga zo door (maar let wel op de spelfoutjes)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:09

Tango1979 schreef:
Kom op jongens, we weten toch wel dat humor persoonlijk is! Ook al vind jij iets niet grappig, dat betekent niet dat iemand meteen voor talentloos uitgemaakt hoeft te worden... pfff.

Ik vind de blogs altijd supergrappig, ga zo door (maar let wel op de spelfoutjes)

Humor is inderdaad persoonlijk. :) Maar als je zo chaotisch schrijft als deze blogger zou het óók nog eens zo kunnen zijn dat de humor niet eens goed doorkomt.
De slechte schrijfstijl is mij iig een doorn in het oog, en er zijn zeker betere bloggers te krijgen. :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:20

Inhoudelijk heeft deze blogger gewoon weinig interessants/vernieuwend te bieden. En dat maakt te stukken voor mij flauw en de humor is geforceerd, voegt niets toe. Slapstick achtig.

Het principe man-die-weinig-van-paarden-weet-maar-er-toch-over-schrijft is al eens gedaan door MK de Man Van, maar dan wel goed en leuk. Door zijn inhoud en herkenbare situaties (en doordat deze man stiekem toch best een en ander aan kennis in huis heeft) was humor een logisch gevolg van zijn schrijven. In plaats van een plichtmatig grappig bedoeld zinnetje dat er even bij wordt gepropt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:22

Mars schreef:
Inhoudelijk heeft deze blogger gewoon weinig interessants/vernieuwend te bieden. En dat maakt te stukken voor mij flauw en de humor is geforceerd, voegt niets toe. Slapstick achtig.

Gelukkig is jouw mening ook precies dat: een mening. En geen feit. Zoals je het nu wel constant brengt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 10:23

NikkiDeKerf schreef:
Mars schreef:

Gelukkig is jouw mening ook precies dat: een mening. En geen feit. Zoals je het nu wel constant brengt.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:03

Verbazend hoe weinig respect er is voor elkaars mening. Ik vind het leuk, maar ik vind dat mensen die een andere mening hebben dat ook mogen uiten. Zeker als ze dit met hun argumenten doen. Zonder dat ze gelijk uitgemaakt worden voor azijn pissers. Ieder zijn mening, toch?