Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Oh je bedoelt dat Adelinde vanmorgen of gisteren zich had teruggetrokken? Ja daar heb je wel een puntje. Dan had ze in overleg met Johan misschien eerder gezegd ik start toch maar niet.
Citaat:https://inside.fei.org/sites/default/fi ... _clean.pdf
Substitutions
Following receipt of definite entries, substitution of Horse(s) and Athlete(s) from the Nominated list, may be made with the agreement of the OC. The OC must print in the Schedule the latest date for substitution of Horse(s) and Athlete(s), which may never be later than two (2) hours before the Horse inspection.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij had de reserve sowieso niet meer ingezet mogen worden (na de veterinaire keuring van afgelopen maandag). Die discussie zou dan niet meer zinvol zijn. Maar nogmaals, corrigeer me als ik het fout heb.
Gewoon zwaar zwaar klote.
Jellybeans schreef:Sammie schreef:Oh je bedoelt dat Adelinde vanmorgen of gisteren zich had teruggetrokken? Ja daar heb je wel een puntje. Dan had ze in overleg met Johan misschien eerder gezegd ik start toch maar niet.
Ja inderdaad.
Want ik vind een insectenbeet maar een slap 'excuus'.
Er was vast meer aan de hand. Maar je je weet het niet.
Maar inderdaad Madeleine zal wel spijt hebben. Maar na zo'n reactie vind ik het ook net goed voor haar. Maar zonde voor het team!
Grainey schreef:Voor zover ik begreep reageerde Adelinde in het interview met de nos heel verbaasd 'nee?' op de vraag of ze stopte omdat het paard te tong over het bit zou hebben....volgens mij was dat het laatste waar Adelinde zich bewust van was, omdat ze Parcival inderdaad zowat naar voren moest duwen. Dus tong over het bit had er in die reactie niks mee uit te staan en was dus vnl door ons toeschouwers opgemerkt.
Sammie schreef:Het kan dat er meer aan de hand is, maar imo sowieso niet aan Madeleine om daar ff een steek onder water over te geven. Ik vind dat echt vals
Toevallig hebben wij recent op stal dus ook twee paarden gehad die in hun hals gebeten waren of mogelijk een verkeerd plantje hadden gegeten. Dikke keel en dat was met 1,5 dag ook wel over, maar in de aanleuning absoluut niet fijn en in het algeheel ook niet fit dus afgestapt en afwachten.. Dus geloof ik die verklaring wel en of er meer aan de hand is. Tja dat zullen we wrs nooit te weten komen (en ik geloof ook niet echt dat er nu iets half verzonnen gaat worden om maar een verklaring te hebben) Het was hun laatste kans, zíjn laatste kans dan baal je gewoon als een stekker en heb je niet de tegenwoordigheid van geest om ff iets te verzinnen. Dan huil je en baal je.
GJ9 schreef:Oops die Madeleine klapt uit de school... niet netjes.
Ik krijg nu heel erg het gevoel dat ze het niet eens was met de keuzes van de bondscoach, dat ze vond dat Parzival sowieso niet mee had gemoeten. En dat ze uit protest niet mee is gereisd.
Electra63 schreef:Sammie schreef:Het kan dat er meer aan de hand is, maar imo sowieso niet aan Madeleine om daar ff een steek onder water over te geven. Ik vind dat echt vals
Toevallig hebben wij recent op stal dus ook twee paarden gehad die in hun hals gebeten waren of mogelijk een verkeerd plantje hadden gegeten. Dikke keel en dat was met 1,5 dag ook wel over, maar in de aanleuning absoluut niet fijn en in het algeheel ook niet fit dus afgestapt en afwachten.. Dus geloof ik die verklaring wel en of er meer aan de hand is. Tja dat zullen we wrs nooit te weten komen (en ik geloof ook niet echt dat er nu iets half verzonnen gaat worden om maar een verklaring te hebben) Het was hun laatste kans, zíjn laatste kans dan baal je gewoon als een stekker en heb je niet de tegenwoordigheid van geest om ff iets te verzinnen. Dan huil je en baal je.
Paard bij ons in de regio is tijdje terug door een teek gestoken in zijn borst. Was heel erg dik en ontstoken en kreeg ook antibiotica. Zij kon daardoor ook niet starten op een groot concours.