Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liekensancho schreef:Ik hoor geen commentaar bij de live op nos.nl, o.a. Laurens van lieren zou dit leveren? Niveau is ook niet hoog?
Varekaj schreef:Wij in België hebben geen "geografische rechten" om de NOS live streaming te volgen, heb het daarnet geprobeerd. Sporza is idd alleen een app, maar geen garantie dat je paardensport kan zien denk ik + ik heb er een hekel aan om dat op een gsm te gaan kijken. Kort filmpje tot daar aan toe maar een volledige wedstrijd zoals maandag het crossparcours... Nee bedankt.
Voor de Tour en andere wielerklassiekers krijg je de hele namiddag alles door je strot geduwd, nu ligt ook weer de hoofdzaak bij het wielrennen. Is het dan zo moeilijk om andere sporten ook een keer wat aandacht te geven?
eenitraM schreef:liekensancho schreef:Ik hoor geen commentaar bij de live op nos.nl, o.a. Laurens van lieren zou dit leveren? Niveau is ook niet hoog?
Niveau niet hoog?wat is dat voor rare opmerking.
Dit is t hoogste niveau hoor.Vergeet niet dat de paarden in álles goed moeten zijn. Dus niet alleen dressuur zoals de dressuurpaarden maar ook in springen en ze moeten snelheid hebben.
Hele rare opmerking.