Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ashleydk schreef:Aangezien ik model heb gestaan heb ik de spullen nu dus ook in mijn bezit. Ik vind de kwaliteit helemaal niet slecht!![]()
De jas/bodywarmer word hier meerdere keren per week gedragen, het weer gedraagt zich zo raar dat ik niet weet of ik nou een jas of een body aan wil, dus dit is perfect. De fleecedeken hebben we nog niet gebruikt, het dekje gebruik ik inmiddels nu ook 1,5 week met plezier. Hij is niet zo dik en blijft goed liggen.
Het halster is een prima kwaliteit, touw is wat dun, maar voor normaal gebruik prima.
kwita schreef:maar uhh wat moet ik in hemels naam verstaan onder niet normaal gebruik bij een halster touw....
niet geschikt voor de hond , voor een onderzoekende peuter ,of voor een paard wat hangt....?
De meest goedkope touwen gaan hier echt lang mee en er gebeurt best veel ongewoons mee dus tja is de aanhechting zwak?
Marian_lara schreef:ook ik volg even,maar heb wel een vraag over de jas ,vind hem erg leuk maar xxl dat weet ik nou net weer niet of hij mij past, (48/50) draag ik nu, maar met een trui eronder zal dat denk ik net niet gaan, ben ook een fan van polo,s.
kelseyclover schreef:Wil best de fleecedeken kopen, maar ze zijn op de afgebeelde paarden zo groot.. moet ik dan een maat kleiner nemen? (Vind hem te ver naar beneden komen en aan de achterkant lang..)