Nu te koop: Bokt merchandise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:02

ik snap dat niet? Ondankbaar?

Nee, het is een kritische blik... en als je iets opstart heb je altijd kritiek en er zijn altijd verbeterpunten en ontwikkelingen.

Zie het niet als slecht, neem het gewoon mee. Elk begin is moeilijk.

Vind het initiatief heel mooi! En gewoon lekker door ontwikkelen! Ben benieuwd naar de toekomst ervan.

tessyke

Re: Nu te koop: Bokt merchandise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:17

Wat gaaf dat dit er eindelijk is :j
Het petje wil ik alvast heel graag maar ik wacht nog even af met bestellen tot ik een iets grotere bestelling kan doen ivm de verzendingskosten :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:37

Wat leuk zeg!
Ik snap het gedoe over de reclame niet zo. Veel mensen kopen ook dekjes e.d. met een mooi groot logo erop. Daar hoor je ze toch ook niet over klagen? Nee, je hoort er eerder mensen over opscheppen :').
Dus wat is er dan zo anders aan dat bokt nu zelf ook merchandise verkoopt?
De verzendkosten van €10,- vind ik ook prijzig, de kritiek daarop snap ik wel.
Maar hey, niemand wordt gedwongen om bokt spullen te kopen :D.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:38

Ik zag de bokt pet er tussen staan en besloot daarna de webshop weg te klikken krijg er nog steeds 1 te goed van de april wedstrijd van vorig jaar :') :') .

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:50

Te hoge prijzen voor deze basic budget producten. Elders vind je ze zónder logo nog goedkoper.

Als je dan tóch met een bokt logo gezien wilt worden neem dan een product wat een beetje uit deze tijd is, dus wat moderner cq. hipper.

En ja heel veel mensen willen graag dat er op hun dekje of deken een groot logo staat, maar dan gaat het vaak om een mooi merk zoals bv Scapa of Eskadron.

Lopen ze met een logo van bv een bedrijf dan worden deze veelal daardoor gesponsord en krijg je deze dus gratis óf het is een eigen onderneming waar ze reclame voor maken :)

Succes maar ik denk dat het een grote flop is :wave:

Ps. die verzendkosten ook .. :')

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:54

Volgens mij vergeten sommige dat het nog altijd merchandise is en geen nieuwe productenlijn... :').

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:57

Ten eerste,

Leuk dat jullie dit hebben gedaan omdat er vraag naar was van de gebruikers!
Jammer dat er dan zo op gereageerd wordt. Dat is vervelend voor jullie want het was vast veel werk om dit op te starten.
Maar ik snap het commentaar wel. Ik heb de producten eens bekeken en ze komen eerlijk gezegd was amateuristisch over en verouderd over. Verder lijkt de kwaliteit ook niet helemaal super te zijn.
Ook al zijn de producten niet duur, (verzendkosten wel maar okay) ik zou ze ook niet zo snel kopen. Want om eerlijk te zijn ziet het halster er uit alsof mijn moeder de letters er zelf op heeft geborduurd. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:58

Even voor de duidelijkheid: het zijn allemaal producten uit de vaste collectie van Harry's Horse welke ook te koop zijn in de meeste ruitersportzaken. Daarop wordt door Harry's Horse het Bokt-logo gedrukt. De prijzen liggen onder de standaard winkelprijzen bij bijv. Divoza en Epplejeck.

Marian_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:02

ook ik volg even,maar heb wel een vraag over de jas ,vind hem erg leuk maar xxl dat weet ik nou net weer niet of hij mij past, (48/50) draag ik nu, maar met een trui eronder zal dat denk ik net niet gaan, ben ook een fan van polo,s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:05

Oei dat durf ik je niet te zeggen... Misschien kun je hem een keer passen als de ruitersportzaak bij jou in de buurt hem heeft?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:05

@ Marian_lara: Of Harry's Horse maattabel opzoeken? Misschien kun je het daarin vinden.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:06

Goeie zet! :j En met de knapste pony van Bokt als model, moet het met de verkoop vast goed komen! :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:07

Het gaat toch net om dat logo? Anders was het geen merchandise :+ Je wilt niet weten wat ik al uitgegeven heb aan artiesten-merchandise. Vergeleken daarmee kost dit niks,meestal betaal je juist extra voor een naam op je spullen. Ook al is het misschien reclame, je kiest er zelf voor.

Ik zou best een bokt dekje en halster willen. Echter is mijn verzorgpony nogal gevoelig voor schuurplekken dus ik denk dat een niet-onderlegd halster en een dun dekje niet fijn voor haar zijn helaas.

Maar ik vind het wel leuk dat er nu merchandise is!

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:27

Jas lijkt enorm op deze bodywarmer
http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... i_889.html

Jammer dat er is gekozen voor HH, vind het toch duidelijk producten van mindere kwaliteit en deze producten zien er helaas wat gedateerd uit.. Jammer dat er dan niet gegaan wordt voor mooie mokken, t-shirts en polo's waardoor dit niet zo opvalt.
Wel vraag ik me af, gewoon uit interesse, waar het idee vandaan komt dat Jansen niet duurzaam inkoopt. Welke merken denk je dat er wel duurzaam inkopen dan? Ik vraag me namelijk echt af waar alles geproduceerd wordt en hoe duurzaam dat is. Ook bij duurdere merken.

Stond er geen grote winkelketen open voor een samenwerking, zodat de producten daadwerkelijk in winkels kunnen komen te hangen? Scheelt weer met retourneren haha!

Heel veel succes met de verkoop, hopelijk wordt het toch een groot succes!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:42

Leuk initiatief! Ik snap wel dat ze klein en basic beginnen, als het goed loopt kan uitbreiden altijd :)
Snap het gezeur van sommige bokkers niet zo: willen weten waar alles wordt gemaakt, wie het bedrukt, welke bedrijven er allemaal aan verdienen en hoeveel precies? Doe ff normaal, dat is toch ook niet de eerste vraag die je stelt in Divoza bijv :+
En waarom zou bokt geen winst mogen maken?? Vind de prijzen die ze vragen ook normaal.
Verzendkosten vind ik dan wel weer overdreven en voor mij een reden om af te haken.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:46

Ashleydk schreef:
Aangezien ik model heb gestaan heb ik de spullen nu dus ook in mijn bezit. Ik vind de kwaliteit helemaal niet slecht! :D

De jas/bodywarmer word hier meerdere keren per week gedragen, het weer gedraagt zich zo raar dat ik niet weet of ik nou een jas of een body aan wil, dus dit is perfect. De fleecedeken hebben we nog niet gebruikt, het dekje gebruik ik inmiddels nu ook 1,5 week met plezier. Hij is niet zo dik en blijft goed liggen.
Het halster is een prima kwaliteit, touw is wat dun, maar voor normaal gebruik prima. :)

ik zou zelf het halster wel kopen, maar een gesp bij de beusriem/kin om te verstellen zou voor mijn cob wenselijk zijn....anders zit zo haar voet er tussen omdat het dan te wijd is.
En die zijn er dus weer niet dat is echt jammer misschien een tip voor de volgende keer!

maar uhh wat moet ik in hemels naam verstaan onder niet normaal gebruik bij een halster touw....
niet geschikt voor de hond , voor een onderzoekende peuter ,of voor een paard wat hangt....?
De meest goedkope touwen gaan hier echt lang mee en er gebeurt best veel ongewoons mee dus tja is de aanhechting zwak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:00

kwita schreef:
maar uhh wat moet ik in hemels naam verstaan onder niet normaal gebruik bij een halster touw....
niet geschikt voor de hond , voor een onderzoekende peuter ,of voor een paard wat hangt....?
De meest goedkope touwen gaan hier echt lang mee en er gebeurt best veel ongewoons mee dus tja is de aanhechting zwak?

Wat ik daarmee bedoel is dat het niet sterk genoeg is voor een hangend paard gok ik. Ik denk inderdaad dat de clips breken, maar tot nu toe heb ik er zelf nog geen problemen mee gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:03

Leuk initiatief :j

Vind de spullen behalve het dekje niet zo mooi :o maar dat is dan mijn mening

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:03

de touwen bij deze halsters zijn gewoon niet sterk.

ooit eentje 'gekregen' bij de aankoop van zo'n simpel halster.
paard stond vast,was geirriteerd door een vlieg of ander beest,gooit zijn hoofd en de lucht en touw brak gewooin in 2....zijn allemaal draadjes zo'n touwen,zijn gewoon niet bedoeld voor paarden,daar zijn ze echt niet sterk genoeg voor.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:12

Jammergenoeg niks in mijn maatjes, behalve dan de jas en pet en dat hoef ik echt niet. Ik wil een bokt dekje voor onder een 10 inch zadel en mini-shet halsters please :)

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:21

Wil best de fleecedeken kopen, maar ze zijn op de afgebeelde paarden zo groot.. moet ik dan een maat kleiner nemen? (Vind hem te ver naar beneden komen en aan de achterkant lang..)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:23

Mokken, sleutelhangers ed. zou ik ook leuk vinden :j Maar ik denk dat dit een goed begin is!

MyKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:25

Marian_lara schreef:
ook ik volg even,maar heb wel een vraag over de jas ,vind hem erg leuk maar xxl dat weet ik nou net weer niet of hij mij past, (48/50) draag ik nu, maar met een trui eronder zal dat denk ik net niet gaan, ben ook een fan van polo,s.

Xxl valt als een maat 44, ik heb deze jassen al jaren, zitten heerlijk!
Ik draag ze zomer en winter door.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:26

kelseyclover schreef:
Wil best de fleecedeken kopen, maar ze zijn op de afgebeelde paarden zo groot.. moet ik dan een maat kleiner nemen? (Vind hem te ver naar beneden komen en aan de achterkant lang..)

Mijn pony (de haflinger) zit zelf tussen 2 maten in dus we hebben voor de grotere maat gekozen. Vandaar dat ie wat hangt aan de achterkant.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:28

Ik denk dat een gesloten mededeling beter was geweest.

Een beetje jammer, al die commentaar. Niemand wordt verplicht om iets te kopen. Het is mer-chan-di-sing, het logo is het hele punt. Als je bij Large een t-shirt vindt van Black Sabbath ga je ook niet zeggen van:"Oh, maar bij H&M vind ik een zwart t-shirt zónder logo en die is zelfs goedkoper!" :')