Sammie schreef:Medaillekansen voor Nederland???![]()
Het springteam heeft wel wat in zijn mars. Ook na een slechte generale in Aken. En de dressuurploeg moet gewoon een beetje mazzel hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karijn schreef:friendly schreef:Maar als Madeleine en Danielle hun paarden niet naar Rio mee willen nemen, wie gaat er dan mee als de reserveruiter nodig is?
Dan zullen HP/Edward/Adelinde/Diederik wel een reservepaard meenemen? Ik kan me goed voorstellen dat je gezien de reis je paard dat niet wilt aandoen.
Dallista schreef:Sammie schreef:Medaillekansen voor Nederland???![]()
Het springteam heeft wel wat in zijn mars. Ook na een slechte generale in Aken. En de dressuurploeg moet gewoon een beetje mazzel hebben.
Jotoma schreef:Dat is waar! Maar dan nog vind ik blocken wel wat ver gaan!
joycer222 schreef:hoop ook dat er een topic komt op bokt over de olympische spelen zou leuk zijn
Dallista schreef:http://nos.nl/artikel/2118486-olympisch ... j-nos.html
Olympische Spelen altijd en overal te zien bij NOS.
Hoera!!!
kleinvosje schreef:kan er niet uit opmaken dat het ook in het buitenland zichtbaar is, was volgens mij voorheen namelijk niet. Hoop het wel!
Dallista schreef:Sammie schreef:Medaillekansen voor Nederland???![]()
Marjoow schreef:Waarom heeft het Eventing team geen reserve??
Queen123 schreef:Marjoow schreef:Waarom heeft het Eventing team geen reserve??
Ik weet niet of er nog een andere combinatie is die kans maakte? Elaine Pen was uitgevallen ivm met een blessure dacht ik, weet hrt niet zeker hoor. En weet verder ook niet een andere combi op dat niveau? Maar dat kan aan mij liggen, heb niet enorm veel verstand van de Eventing.