Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Easy_Rider schreef:Verstandige keuze om Undercover niet te starten. Hij zou waarschijnlijk daar afgaan. Ik denk ook dat we deze combintie voor Rio moeten vergeten. Hij heeft het laatste jaar geen vormbehoud getoond. Ik zou dus ook onterecht vinden als hij mee naar Rio mag.
Zou Edward eindelijk gaan inzien dat hij de paarden niet zo over de zeik moet rijden?
Ik zag trouwens bij de presentatie op Zandvoort van de olympiers Adelinde vooraan lopen. Grote kans dus dat zij er gewoon bij is in Rio. En terecht vind ik.
Suprice_Iris schreef:Op de fb van Joyce heuitink stonden foto's van de fotoshoot van t team in scheveningen en daar waren HP, Adelinde, Diederik en Madeleine in getagd![]()
Neem dus aan dat dat het team wordt.
Suprice_Iris schreef:Op de fb van Joyce heuitink stonden foto's van de fotoshoot van t team in scheveningen en daar waren HP, Adelinde, Diederik en Madeleine in getagd![]()
Undefined schreef:Misschien moet hij zich met dit paard gewoon terugtrekken uit de sport, is maar een optie hoor.En als hij het paard wel meegenomen had en het een stressbonk in de baan was dan zou iedereen weer gaan zeveren dat hij het paard niet mee had moeten nemen en aan het welzijn van het paard had moeten denken![]()
Het is ook nooit goed
Undefined schreef:En als hij het paard wel meegenomen had en het een stressbonk in de baan was dan zou iedereen weer gaan zeveren dat hij het paard niet mee had moeten nemen en aan het welzijn van het paard had moeten denken![]()
Het is ook nooit goed
bruintje123 schreef:Undefined schreef:En als hij het paard wel meegenomen had en het een stressbonk in de baan was dan zou iedereen weer gaan zeveren dat hij het paard niet mee had moeten nemen en aan het welzijn van het paard had moeten denken![]()
Het is ook nooit goed
Misschien zou het hem ook sieren om eerlijk te zijn.
Dierenwelzijn bullsh.t.
Weten dat je gewoon een flater gaat slaan.
Zeg dan eerlijk.
Zoals iedereen weet zijn wij geen goede combinatie samen en helaas hebben we dat ook niet kunnen herstellen. En daarom doen wij niet mee.
Anoeska schreef:Daarnaast is Edward niemand iets verplicht. Al wil hij beweren dat hij niet meedoet, omdat hij uit z'n rijbroek gescheurd is. Mag 'ie allemaal zelf weten. Dit is de reden die ze geven. Daar moeten we het mee doen. En wat bokkers er allemaal zelf bij willen verzinnen, is hun eigen ding.
Aranel schreef:
Ik vind het jammer maar ik denk ook wel dat het goed is om hem niet mee te nemen naar Rio. Ik heb Undercover nooit een fijn paard gevonden, vind hem gauw te kort worden. Dan kijk/keek ik liever naar Totilas en Zonik. Jammer dat de OS te vroeg komen voor Zonik.. Ik denk dat hij daar hoge ogen had kunnen gooien.
FriesWytske schreef:Als ze geen goede combinatie waren. Waarom hebben ze dan wel hoge scores behaalt, voordat ze vorig jaar in Aken zijn gestart. Daar heeft Undercover toen veel stress aan over gehouden. Heeft helemaal niks met de combinatie te maken. Kan me nog herinneren dat iedereen toen vol lof was, dat hij hem ondanks de spanning nog zo goed kon rondrijden in de ring. Totdat Undercover zichzelf op de lip/tong beet.
bruintje123 schreef:Ze WAREN een goede combinatie. Waren.
Nu al een ruime poos niet meer.
Als dierenwelzijn de reden zou zijn zou Gal na gibraldi nooit meer de ring in zijn geweest.
En nee verplicht zijn ze niets.
Maar iedereen weet toch wel dat zr daar verschrikkelijk voor l.l gaan staan.
Draai dan niet om de pot heen.
Wat hebben ze daar aan.
Stral schreef:Suprice_Iris schreef:Op de fb van Joyce heuitink stonden foto's van de fotoshoot van t team in scheveningen en daar waren HP, Adelinde, Diederik en Madeleine in getagd![]()
Daar staat (ondertussen?) bij:
"Oja, en niet alle ruiters die hier zijn hebben Facebook, we hebben eerst nog een NK in Ermelo te gaan."
Ter info
Ayasha schreef:FriesWytske schreef:Als ze geen goede combinatie waren. Waarom hebben ze dan wel hoge scores behaalt, voordat ze vorig jaar in Aken zijn gestart. Daar heeft Undercover toen veel stress aan over gehouden. Heeft helemaal niks met de combinatie te maken. Kan me nog herinneren dat iedereen toen vol lof was, dat hij hem ondanks de spanning nog zo goed kon rondrijden in de ring. Totdat Undercover zichzelf op de lip/tong beet.
Ehm niet iedereen ten eerste. UC heeft geen pas echt ontspannen gelopen onder Gal in mijn mening.
Waarom heeft UC pas stress gekregen op wedstrijd toen Gal hem is beginnen uitbrengen?
Daarvoor ging het nl. prima. Onder een, volgens veel bokkers, "mindere ruiter" deed ie 't wel...
Edit; vanwege de hulk stuk er uit gehaald.