Wanneer is bekent wie er gekozen worden? En hoeveel eigenlijk?
liliekska
Geplaatst: 30-06-16 08:21
Anoniem schreef:
Wanneer is bekent wie er gekozen worden? En hoeveel eigenlijk?
In de OP staat dat ze op zoek zijn naar 2 combinaties
Seltje
Geplaatst: 30-06-16 08:38
Ook ik heb me opgegeven, woon wel in België, maar met de trailer komen wij overal wel.
scheffersxx
Geplaatst: 30-06-16 10:27
Tussen al die emails zullen jullie vast mijn mail er niet uit pikken. Ook zullen jullie ons nooit uitkiezen maar toch we proberen het gewoon. We kunnen wel wat positiviteit gebruiken...
Het is niet de bedoeling om hier foto's van paarden te gaan plaatsen. Aanmelden kan via de link. De foto's e/o aanmeldingen zijn verwijderd uit het topic
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 30-06-16 13:21
JPitty schreef:
Helaas hier geen eigen paard, wel de bereidheid eindje te reizen. En ook modellenfiguurtje is aanwezig. Ga er morgen maar eens een mail aan wagen. Niet geschoten is altijd mis.
Iemand die even kan reageren op een vraag die hier al vaak langs is gekomen? Moeten het rijfoto's zijn of kan je je ook opgeven met je jaarling/twenter/shet/menpaard?
Jessica in hoeverre heeft het "nut" om als western combinatie je op te geven ? Zijn er bijvoorbeeld blouses enz of is het puur gericht op dressuur/springen/Engels ?
Wat gaaf zeg! Ik heb ons meteen opgegeven, we kunnen het altijd proberen
SeaSide
Geplaatst: 30-06-16 16:33
Mezelf met Jacky opgegeven, wie niet waagt wie niet wint . tevens krijgen we nog steeds een bokt pet tegoed van de april actie van vorig jaar dus wie weet krijgen we die nu op deze manier hihi.